تقدیر از بانوان هلدینگ مدیریت صنعت شوینده به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن
تقدیر از بانوان هلدینگ مدیریت صنعت شوینده به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن

در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، با حضور مدیرعامل این شرکت و میهمان ویژه جناب حجت الاسلام والمسلمین همتی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی یگان ویژه ناجا، از بانوان شاغل در بیدسیم تجلیل شد. به گزارش روابط عمومی بیدسیم، آئین تجلیل از بانوان شاغل در هلدینگ مدیریت صنعت شوینده به مناسبت سالروز میلاد […]

در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، با حضور مدیرعامل این شرکت و میهمان ویژه جناب حجت الاسلام والمسلمین همتی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی یگان ویژه ناجا، از بانوان شاغل در بیدسیم تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی بیدسیم، آئین تجلیل از بانوان شاغل در هلدینگ مدیریت صنعت شوینده به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با حضور مدیرعامل، معاونت مالی و جمعی از پرسنل این شرکت برگزار شد.
امیرعلی نعمت اللهی مدیر عامل بیدسیم با تبریک روز مادر و روز زن و تقدیم شاخه گل و اهدای لوح سپاس از بانوان شاغل در این هلدینگ تقدیر نمودند. در ادامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین همتی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی یگان ویژه ناجا در نمازخانه کرامت شرکت بیدسیم علاوه بر اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به ایراد سخن به مناسبت این روز و نقش و جایگاه زن در جامعه پرداخت.