تصویب افزایش سرمایه ۵۹ درصدی «دسبحان»
تصویب افزایش سرمایه ۵۹ درصدی «دسبحان»
مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت سبحان دارو (سهامی عام) مورخ 12/10/1400 در محل ساختمان جديد دانشکده داروسازي- سالن رازي تشکیل گردید.

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت سبحان دارو (سهامی عام) مورخ ۱۲/۱۰/۱۴۰۰ در محل ساختمان جديد دانشکده داروسازي- سالن رازي تشکیل گردید.
در این مجمع که با حضور اکثریت سهامداران حقیقی و حقوقی، اعضای هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی و نظارت سازمان بورس و اوراق بهاداربرگزار شد، ریاست مجمع برعهده آقای ناصری بود که جنابان رضوی و آیت الهی درمقام نظار اول و دوم و آقای دکتر گنجی به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.
در ادامه و با قرائت گزارش توجیهی هیات مدیره مبنی بر لزوم افزایش سرمایه توسط مدیرعامل محترم و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب افزایش سرمایه شرکت به تغییر بند اساسنامه مربوطه رای مثبت دادند. مهندس مرتضوی مدیر خوشفکر شرکت با تبین اینکه شرکت سبحان دارو برترین تولید کننده از لحاظ تعدادی در کشورمان میباشد افزود: این شرکت با تولید بیش از ۱۲۴ قلم دارو منجمله انواع قرص ودراژه، کپسول، پماد و قطره سهم عمده ای از تامین سبد دارویی کشور را به خود اختصاص داده است . وی با اعلام اینکه از لحاظ تولید بیش از ۱۵ درصد و از لحاظ فروش افزون بر ۱۷ درصد شرکت در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ نسبت به شش ماه ابتدایی سال ۱۳۹۹ عملکرد داشته است خاطر نشان کرد هدف از این انجام سرمایه خرید و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی و نوسازی تجهیز خطوط برای افزایش ظرفیت تولیدی شرکت میباشد .به گفته مدیرعامل«دسبحان» طبق محاسبات صورت پذیرفته دوره بازگشت سرمایه ۳۰ ماه و نرخ تنزیل ۲۵ درصد میباشد .
«گزارش تکمیلی بزودی در سایت و نشریه »