تصویب افزایش سرمایه ۱۳۲ درصدی «خصینو»
تصویب افزایش سرمایه ۱۳۲ درصدی «خصینو»
مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت صنعتی مینو (سهامی عام) مورخ1400/06/01در محل سالن ورزشی شرکت صنعتی مینو تشکیل گردید.

 

در این مجمع که با حضور ۹۳/۳۵ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی، اعضای هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار شد، ریاست مجمع برعهده آقای فرج اله فصیحی بود که جنابان ملتجایی و کریم آبادی درمقام نظار اول و دوم و آقای قلندرکی به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.
در ادامه و با قرائت گزارش توجیهی هیات مدیره مبنی بر لزوم افزایش سرمایه توسط مدیرعامل محترم و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب افزایش سرمایه شرکت به تغییر بند اساسنامه مربوطه رای مثبت دادند.
بنا به گزارش روابط عمومی متعهد و متخصص شرکت خودکفایی آزادگان با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار) پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۴,۳۱۸,۷۴۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و کاهش ريسک مالی صورت وضعيت مالی و بهبود نسبت مالکانه در تاریخ ۱۵ تيرماه سال جاری به تصویب هیئت مدیره شرکت صنعتی مینو رسید و جهت اظهارنظر در اختیار حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرار گرفت.