تداوم مسیر رو به رشد و صعودی مرجان کار با مدیریتی بازارشناس + گزارش تصویری
تداوم مسیر رو به رشد و صعودی مرجان کار با مدیریتی بازارشناس + گزارش تصویری

مهندس حمیدرضا آزادی با تصریح اینکه مرجان کار از تواناترین و بزرگترین واحدهای تولیدی فعال در صنعت ساختمان و تولیدکننده آجرسفال است افزود: با برنامه ریزی های دقیق و کارشناس توانسته ایم از پتانسیل های کارکنان خود شرکت بهره برده و بخش اعظمی از قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنیم که این امر باعث صرفه جویی ارزی قابل توجهی گردیده است

اقتصاد و بیمه – مهندس حمیدرضا آزادی با تصریح اینکه مرجان کار از تواناترین و بزرگترین واحدهای تولیدی فعال در صنعت ساختمان و تولیدکننده آجرسفال است افزود: با برنامه ریزی های دقیق و کارشناس توانسته ایم از پتانسیل های کارکنان خود شرکت بهره برده و بخش اعظمی از قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنیم که این امر باعث صرفه جویی ارزی قابل توجهی گردیده است.

سکاندار شرکت مرجان کار همچنین خاطرنشان کرد که با رشد ۲۵ درصدی فروش عملیاتی توانستیم با کسب مبلغ ۰۶۰/۱۷۳ میلیارد سود خالص خود را افزایش دهیم که در شرایط سخت کنونی حاکم بر اقتصاد کشور عملکردی شایسته بوده است.

به گفته وی در سال مالی جاری تعداد ۳۷.۰۰۸ هزار قالب انواع محصولات سفالی و یا معادل ۱۷.۲۴۸ هزار قالب بلوک سقفی ۲۰ همگن شده تولید گردیده است؛ که علیرغم قدمت و استهلاک و فرسودگی ماشین آلات و استفاده از کوره تونلی به مدت بیش از دو دهه از شروع بهره برداری بدون وقفه و خاموشی، و به تبع آن کاهش تولید عملی با این وجود تولید سالیانه این شرکت در حدود ظرفیت اسمی انجام گردیده است.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بازرگاني و توليدي مرجانکار(سهامی‌عام) مورخ ۲۴/۱۱/۱۴۰۱ در محل مجموعه فرهنگي ورزشي تلاش تشکیل گردید.

در این مجمع که بیش از ۴۹/۵۰ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای محمد علي اسدي مشيزي بود، که خانم غزاله تيما و خانم عذرا بياني در مقام نظار اول و دوم و آقای حميد رضا آزادي به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۳۰/۰۹/۱۴۰۱ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ با تقسیم سود ۱۶۰ ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.
همچنین ارقام نگرآريا به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و پيشداد انديشه مهرگان به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب گردید.

گزارش تکمیلی به زودی در سایت و نشریه