تحقق ۱۰۰ درصدی منابع بودجه هلال‌احمر در ۱۴۰۱/بودجه هلال برای عملیات سنگین پاسخ به سوانح ناکافی است
تحقق ۱۰۰ درصدی منابع بودجه هلال‌احمر در ۱۴۰۱/بودجه هلال برای عملیات سنگین پاسخ به سوانح ناکافی است

خزانه‌دار کل و ذیحساب جمعیت هلال احمر گفت: تا قبل از اسفندماه امسال، ۱۰۰ درصد از منابع اختصاصی بودجه ۱۴۰۱ هلال احمر محقق شده است

اقتصاد و بیمه – خزانه‌دار کل و ذیحساب جمعیت هلال احمر گفت: تا قبل از اسفندماه امسال، ۱۰۰ درصد از منابع اختصاصی بودجه ۱۴۰۱ هلال احمر محقق شده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ ماندگار مرادی‌فر روز گذشته در هنگام ارائه گزارش بودجه به مجمع عمومی‌گفت: در سال ۱۴۰۱ با پیگیری‌های رئیس جمعیت و همکاری دستگاه‌های مربوطه، بودجه هلال احمر در بخش منابع اختصاصی و عمومی تا قبل از اتمام سال به تحقق ۱۰۰ درصدی رسید.
او همچنین تحقق منابع در بخش‌های دیگر بودجه هلال احمر در سال جاری را خیلی خوب ارزیابی کرد.
خزانه‌دار کل و ذیحساب جمعیت هلال احمر، تحقق منابع بودجه را برای رفع مشکلات هلال احمر در تهیه اقلام‌، شارژ انبارها، هزینه‌های سنگین عملیات پاسخ به سوانح و هزینه آموزش همگانی و تخصصی ناکافی دانست.
پنجمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال احمر دیروز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه با حضور اعضای این مجمع از سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.
صورت‌های مالی و تفریغ بودجه هلال احمر در سال ۱۴۰۰ در این مجمع به تایید اعضا رسید و همچنین رای گیری و تصویب بودجه سال ۱۴۰۲، محور اصلی برنامه‌های این نشست مجمع عمومی هلال احمر بود.