شرکت کابل شهید قندی یزد به عنوان یکی ازبنگاه بزرگ تولیدی میهن اسلامی مان و از قطب های تولید کابل های برقی، مخابراتی مس، کابل های نوری و … در منطقه توانسته است در سال ۱۳۹۹ به واقع تجلی بخش جهش تولید و رونق برای مجموعه در سایه مدیریت عامل محقق و توانمند خود و […]

شرکت کابل شهید قندی یزد به عنوان یکی ازبنگاه بزرگ تولیدی میهن اسلامی مان و از قطب های تولید کابل های برقی، مخابراتی مس، کابل های نوری و … در منطقه توانسته است در سال ۱۳۹۹ به واقع تجلی بخش جهش تولید و رونق برای مجموعه در سایه مدیریت عامل محقق و توانمند خود و تدوین برنامه های مدون مدیریتی و عملیاتی کردن آنها با یک رویکرد خلاقانه بازارشناسی ، بازارسازی و بازاریابی و درکی صحیحی از فرصت ها و تهدیدهای بازار سرمایه و بهره بردن از معاونین و مدیرانی کاردان و کاربلد، کارشناسان و کارکنانی متعهد و تخصص برای نیل به پیش بینی ها و تعالی سازمانی ،گام هایی استوار را برای استمرار روند صعودی خود طی نماید. برای شهادت این گفته ها همین بس که « بکام» توانسته است عليرغم همه گیری ويروس کرونا و شرايط سخت اقتصادي کشوربا فروش محصولات متعدد و متنوع خود در بازارهای داخلی و خارجی از رقم ۱٫۱۵۸٫۴۲۶ میلیون ریال در نه ماهه نخست سال گذشته، به بيش از ۳٫۱۱۲٫۰۰۰ میلیون ریال در نه ماهه نخست سال جاری افزایش فروش داشته و رشدی حدوداً ۱۶۹%+ را به ارمغان بیاورد.


به گفته دکتر محمدجواد عسکری مدیرعامل مدبر «وبکام» براساس گزارش استخراج شده از صورتهاي مالي دوره نه ماهه منتهي به آذرماه ۹۹، ميزان فروش و نرخ سود آوری شرکت کارخانجات شهید قندی نيز به میزان قابل توجهی افزايش يافته است.
این مدیر موفق با اشاره به رشد چشمگير سودآوري در نه ماه اول سال جاري اظهار داشته بود :
شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی (سهامی عام) با رشد ۳۶۵ درصدی سود خالص، بالاترین مشارکت را در سود آوری تلفیقی گروه، نسبت به دوره مشابه سال قبل داشته و نسبت های سودآوری در این شرکت افزایش یافت است.
مديرعامل گروه کارخانجات تولیدی شهید قندی موضوع تامین به موقع مواد اولیه و توسعه بازارهای هدف و افزایش صادرات را از محورهاي اصلي فعاليت عنوان کرد و گفت در آینده نزدیک شاهد اقدامات بنیادی در این حوزه خواهیم بود.
این مدیر جهادی در ادامه پیرامون اهم اقدامات انجام شده در روزهای اخیر در شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی نیز ابراز داشت: مقدمات پذیرش شرکت پلیمر ایساتیس قندی ابرکوه (یکی از شرکت های زیر مجموعه کارخانجات تولیدی شهید قندی) در فرابورس انجام شده است. (افزایش سرمایه شرکت از ۶۵ میلیارد ریال به ۷۹۹ میلیارد ریال و انتخاب مشاور پذیرش از اهم اقدامات صورت پذیرفته می باشد .)
به گفته دکتر عسکری، مذاکرات اولیه برای انعقاد قرارداد ۵/۲ میلیون یورویی برای صادرات محصولات شرکت و شرکت هدایت نور آفتاب یزد یکی از شرکت های زیرمجموعه کارخانجات تولیدی شهید قندی پنل های خورشید به کشور سوریه از دیگر برنامه های از پیش تعیین می باشد که در حال اجرا و عملیاتی گشتن بوده که بلاشک این امر باعث سودآوری و ارزش آفرینی فراوان برای سهامداران و ذینفعان و افزایش برند و اعتبار جایگاه شرکت خواهد گردید.

 

سهام دار عمده شرکت حمایت از سهام را در اولویت برنامه گذارده است و معتقد است کیفیت محصول و ارزآوری به داخل کشور ، و پیمانهای پر پیمان بسته شده با چند کشور خارجی خبر های خوشی در بازدهی سرمایه در پی خواهد داشت.