تجلی توسعه معادن فلزات برای حصول افتخار ملی
تجلی توسعه معادن فلزات برای حصول افتخار ملی
در مجمع عمومی این شرکت اعلام شد که امکان جذب سپرده‌های خرد و هدایت آن‌ها به پروژه‌های عظیم، تهسیل در تامین مالی پروژه‌های میان مدت و بلند مدت، سرعت بخشی در تکمیل پروژه و بهره برداری از جمله مزیت‌های تجلی است

 

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت  تجلي توسعه معادن و فلزات (سهامی‌عام) مورخ ۲۴/۰۲/۱۴۰۱ در محل مجموعه فرهنگي و ورزشي کار و امور اجتماعي – سالن تلاش برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور ۳۶/۹۱ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای محمدحسين قائمي راد بود، که جنابان محمود زيد آبادي نژاد و  امير غلامي در مقام نظار اول و دوم و آقای سعيد باقري به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود ۴ ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

نکات مهم مطرح شده در مجمع تجلی به شرح زیر است:

 

در شرکت اهن و فولاد سرمد ۳ پروژه در حال اجراست که به خوبی در حال پیشروی است. فولاد شرق خراسان برای دو نیم میلیون تن کنسانتره در حال اجرا است که قابل افزایش به ۵ میلیون تن است.

شرکت اکتشاف تجلی نیز می تواند بسیار فعالانه در بخش شرکت جانجا عمل کند. بعد از ملی مس بزرگترین معدن کشور معدن جانجا خواهد بود.

اتفاقات خوبی در دو معدن خراسان جنوبی رخ داده و حدود یک میلیون تن طلا اکتشاف شده و احتمالا بیشتر خواهد بود.

تولید کنسانتره سنگ آهن در فاز اول به ظرفیت ۲.۵ میلیون تن انجام شده است و همچنین احداث گندله سازی به میزان ۹۲۰ هزار تن. کارخانه کلاف سازی در منطقه ابرکوه نیز پیشرفت خوبی داشته است.

تجلی ۲۰ درصد از سهام شرکت فولاد کردستان را در اختیار دارد.

 

احداث کارخانه تولید ورق فولادی با ظرفیت یک‌میلیون تن در سال تا ۱۴۰۴ پایان خواهد یافت.

شرکت معدنی و صنعتی سپهر تجلی ۱۰۰ درصد متعلق به تجلی است و به سرعت افزایش سرمایه قابل ملاحظه خواهد داشت.

سرمایه گذاری در شرکت بین المللی همراه جاده ریل دریا به مبلغ ۳۷ میلیارد تومان انجام شده و اخیرا افزایش سرمایه را مورد تصویب قرار داده است.

محدوده معدنی شرکت اکتشاف تفصیلی در دو حوزه معدنی پلی متل میتواند محدوده معدنی خوبی برای شرکت باشد.

شرکت ۵ پروژه در گذشته داشته و امروزه اجرای پروژه‌هایی که تعریف شده و برخی پروژه‌ها به برنامه شرکت افزوده شده است.

پروژه‌های لوله‌های بدون درز در دست مطالعه است، این لوله‌ها در حال حاضر از طریق واردات تامین می‌شود.

افزایش سرمایه ۵۰ درصدی شرکت اواخر سال انجام میشود و بستگی دارد که منابا شرکت به چه سمتی پیش برود.

پذیرش شرکت تجلی ۲ از سوی معادن و فلزات باید عملی شود.

در خصوص پروژه جانجا هیات مدیره تعیین شده و جلساتی برگزار شده و در حال حاضر در مرحله انجام بحث ساختار هستند و کل معدن در اختیار قرار گرفته است.

در انتهای مجمع تجلی نیز تقسیم سود ۴ ریالی به ازای هر سهم مورد تصویب گرفت.

 

پیام مدیر عامل

خرد هرکجا گنجی آرد پديد     زنام خدا سازد آن را کليد

شکل گیری شرکت تجلی به عنوان اولین شرکت پروژه محور بازار سرمایه، حاصل همکاری ها و تلاش مداوم و طولانی مدت جمع بزرگی از صاحبنظران دلسوز ، متعهد و خبره اقتصاد و صنعت کشور و همکاران متعهد است که در نهایت منجر به پیشنهاد شکل نوینی از تأمین مالی طرح ها و پروژه های بزرگ صنعت شده و زمینه مشارکت سرمایه های خرد عموم مردم در اجرای آنها فراهم گردید.

این حرکت به فضل الهی با استقبال پرشور اهالی بازار سرمایه در خرید سهام «تجلی» را آغار اتفاقی میمون و مبارک در گستره ملی و باقيات صالحات تمام مدیران و متخصصان و دست اندرکارانی می دانم که با همراهی ها و حمایت های خود در انجام این امر مهم موثر بوده اند.

ماموریت اصلی ما در شرکت تجلی توسعه معادن وفلزات با توجه به شبکه سهامداران عمده ما شرکت های سرمایه گذاری توسعه معادن وفلزات شرکت صنعتی و معدنی گل گهر و شرکت صنعتی و معدنی چادرملو همگی شرکت معدنی و فولادی هستند، تکمیل زنجیره فولاد از معدن تا نورد است و در این راستا، پروژه ها و سرمایه گذاری های که انجام می دهیم تماما با اولویت ساخت داخل است. لازم بذکر است که شرکت تجلی در زمان عرضه، پروژه معدنی و فلزی داشت و در حال حاضر این تعداد به ۱۷ پروژه رسیده است .

جشم انداز:

ماندگاری شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات به عنوان بزرگترین و برترین شرکت پروژه محور تخصصی شرکت در سطح کشور