تجلیل رییس جمهور از مهندس فرهاد نیکخواه
تجلیل رییس جمهور از مهندس فرهاد نیکخواه
در سی و سومین جشنواره ملی امتنان از مهندس فرهاد نیکخواه ، مدیرعامل شرکت سیمان خاش، برای کسب عنوان واحد کار نمونه کشور در بخش صنعت توسط دکتر ابراهیم رئیسی تقدیر بعمل آمد.

شرکت سیمان خاش از شرکت‌های تابعه شستا به عنوان واحد کار نمونه صنعتی کشور در سی و سومین جشنواره ملی امتنان که برای تقدیر از کارگران ، گروه های کار و واحدهای نمونه ملی در سال ۱۴۰۰، همزمان با آغاز هفته کارگر با حضور رئیس جمهور، انتخاب شد.
به گزارش اقتصاد بیمه ، این مراسم با حضور رئیس جمهور، وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت و مسئولان انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی کارگران و جمعی از واحدهای نمونه ملی ،کارگران و گروه های کار برتر کشور برگزار شد.
در این مراسم از فرهاد نیکخواه مدیرعامل شرکت سیمان خاش، برای کسب عنوان واحد کار نمونه کشور در بخش صنعت توسط رییس جمهور تقدیر بعمل آمد.
شایان ذکر است شرکت سیمان خاش، قدیمی ترین کارخانه تولید سیمان در منطقه جنوب شرقی ایران، استان سیستان و بلوچستان است که در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار احداث و از سال ۱۳۷۴ به بهره برداری رسیده است این شرکت با در اختیار داشتن آزمایشگاهای مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و با اخذ تائیدیه رسمی از سازمان‌های استاندارد ملی و بین‌المللی، قادر به تولید انواع سیمان‌های تیپ، ترکیبی و پودر پوزولان طبیعی می‌باشد.