تجلیل دکتر رستمی از کارگران صنعت مس
تجلیل دکتر رستمی از کارگران صنعت مس

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی با حضور کارگران مجتمع‌ها از آنان تجلیل و قدردانی کرد

اقتصاد و بیمه – مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی با حضور کارگران مجتمع‌ها از آنان تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش مس پرس، در این نشست که به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد، معاونان و مدیران ستادی، مدیران و مسئولان مجتمع‌های تولیدی ۳ گانه (مس سرچشمه، مس شهر بابک و مس سونگون) به همراه نمایندگان امورهای مختلف و کارگران حضور داشتند.
دکتر رستمی ضمن قدردانی از کارگران شرکت ملی صنایع مس ایران و اهدای لوح به آقای محمد کرمی از کارگران مجتمع مس سرچشمه که به عنوان کارگر برگزیده کشوری انتخاب شده بود؛ و در مراسم روز گذشته دیدار مقام معظم رهبری با کارگران به همراه چند تن دیگر از کارگران شرکت مس به عنوان نماینده شرکت ملی مس حضور یافته بود؛ از این همکاران به عنوان بهترین و برترین افراد شرکت یاد کرد.
وی تجلیل از مقام کارگران به عنوان تأثیرگذارترین انسان‌ها در خط مقدم تولید را از مهم‌ترین وظایف مسئولان برشمرد و برگزاری چنین نشست‌هایی در طول سال را مهم‌ترین وظیفه آنان دانست.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در سال مهار تورم و رشد تولید، تحقق اهداف شعار سال جاری را منوط به تلاش و کوشش مضاعف همه کارگران در بخش‌های مختلف دانست.
در ادامه این نشست نیز نمایندگان کارگران مجتمع های تولیدی ۳ گانه شرکت مس ضمن تشکر از حمایت ها و توجهات دکتر علی رستمی مدیر عامل محترم اعلام کردند در سال جاری نیز همانند سال گذشته با تلاش مضاعف برای رشد تولید از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

گفتنی است نام طرح موفقیت آمیز آقای محمد کرمی کارگر منتخب کشوری شرکت ملی صنایع مس ایران، احداث سایت تصفیه خاک های آلوده به مواد نفتی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به عنوان اولین سایت تصفیه خاک در صنایع غیرنفتی کشور می‌باشد.