محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا با انتشار پیام تبریک خطاب به رضا جمارانیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین از تلاش‌های این هلدینگ برای تحقق سود بیشتر تقدیر کرد. برادر ارجمندم جناب آقای دکتر جمارانیان، مدیرعامل محترم شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین سیمان تامین که در بازار سرمایه با نماد سیتا شناخته می‌شود در دو سال اخیر و […]

محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا با انتشار پیام تبریک خطاب به رضا جمارانیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین از تلاش‌های این هلدینگ برای تحقق سود بیشتر تقدیر کرد.

برادر ارجمندم

جناب آقای دکتر جمارانیان، مدیرعامل محترم شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین

سیمان تامین که در بازار سرمایه با نماد سیتا شناخته می‌شود در دو سال اخیر و در دوره مدیریتی حضرتعالی همواره یکی از سودآورترین شرکت‌های تابعه شستا بوده است. با توجه به شرایط سخت اقتصادی در دو سال اخیر و تحریم‌های ظالمانه که صادرات و درآمد ارزی را با چالش جدی مواجه کرد از یک سو و عدم تغییر جدی قیمت سیمان در داخل و پایین بودن قیمت نهایی، نشان‌دهنده توان مدیریتی، کارایی،تعهد به ذی‌نفعان و سهام‌داران و البته شفافیت عملکرد آن مجموعه و همکاران خدوم شما در شرکت‌های تابعه این هلدینگ معظم سیمانی کشور است.

حال که امروز و در ایام دهه کرامت و به لطف علی‌ابن موسی‌الرضا توانستید با همه مشکلاتی که پیش‌رو بوده و بخشی از آن را در این مرقومه بیان کردم، ۵۰۸میلیارد تومان سود خالص در دو ماه نخست سال ایجاد نمایید و رکورد ۱۳۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل – که آن نیز توسط حضرتعالی و مدیران زیرمجموعه شما به دست آمده بود- را محقق کنید، از صمیم قلب به حضرتعالی و همکاران‌تان تبریک گفته و امیدوارم زیر سایه حضرت ولی‌عصر(عج) همواره موفق باشید.

تحقق این مهم و افزایش سود خالص شرکت‌های سیمانی در دو سال اخیر در شرایط شیوع بیماری کوید۱۹، مشکلات تامین سوخت و برق مورد نیاز کارخانه‌ها، سنگلاخ‌های متعددی در مسیر سودآوری سیتا بوجود آورده است اما تلاش‌های روزافزون شما برای ورود به بورس کالا و فروش از طریق سامانه سیمان‌یاب موجب شده چشم‌انداز پیش‌رو روشن و امیدوارانه باشد.

خداوند پشت و پناه شما و همکاران‌تان.

محمد رضوانی‌فر