تاپ؛ نخستین انتخاب
تاپ؛ نخستین انتخاب
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت تجارت الکترونيک پارسيان (سهامی‌عام) مورخ 1402.02.23 در محل شهرک غرب.بلوار فرحزادي .نبش زرافشان.ساختمان ادارات مرکزي بانک پارسيان برگزار گردید.

اقتصاد و بیمه- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت تجارت الکترونيک پارسيان (سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۲٫۰۲٫۲۳ در محل شهرک غرب.بلوار فرحزادي .نبش زرافشان.ساختمان ادارات مرکزي بانک پارسيان برگزار گردید.

 

 

 

در این مجمع که با حضور ۸۳٫۳۴  درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای حميد توفيقي بود، که جنابان مسعود بيرمي و مجتبي مالي در مقام نظار اول و دوم و آقای  علي جلالي فر به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱٫۱۲٫۲۹ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود ۱۲۰ ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

 

 

 

پيام هيأت مديره و مدیرعامل

خداوند منان را شکر گزاریم که توفیق و فرصت فعالیت در صنعت پرداخت کشور را برای یک سال دیگر به ما عطا نمود. هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (سهامی عام) مفتخر است گزارش نتایج عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۱٫۱۲٫۲۹ را که در چارچوب اساسنامه اهداف، سیاست ها و بودجه مصوب، انجام شده است، تقدیم کند. امید است ضمن تایید و تصویب عملکرد شرکت از سوی سهامداران محترم، شرکت از رهنمودهای سازنده صاحبان سهام، برای نیل به اهداف والاتر بهره برداری نماید.

موفقیت نه تنها حاصل شناخت دقیق و به هنگام نیازهای مشتریان و ارائه راهکار های مناسب برای پاسخگویی به نیاز ایشان بوده، بلکه حاصل تحلیل و شناخت دقیق شرایط محیطی و روندهای پیش رو از مناظر مختلف می باشد که حاکی از وجود ظرفیت تفکر استراتژیک در کنار ظرفیت و زیرساخت های عملیاتی و فرهنگ سازمانی قوی در تاپ می باشد. ما قصد داریم با حمایت مشتریان، سهامداران و شرکاي تجاري و سرمایه هاي ارزشمند انساني شرکت، همچنان در حوزه پرداخت الکترونيک کشور سرآمد باشيم و همچون ساليان گذشته در مسير پيشرفت و خدمت به مردم خوب کشورمان گام برداریم.

در همين راستا براي یافتن جایگاهي ممتاز و رسيدن به وسيع ترین شبکه پرداخت و ارائه محصولات و خدمات متمایز در این عرصه، از هيچ کوششي دریغ نخواهيم کرد.علی رغم چالش های متعددی که در سال ۱۴۰۱ با آن مواجه بود لیکن، این چالش ها برای تاپ منبعی غنی برای یادگیری بودند وبا اتکا برآموخته های پیشین برآنیم تا در سال ۱۴۰۲ با رویکردی متفاوت، در جهت چابک سازي سازمان، جذب و پرورش نيروهاي خلاق و نوآور، افزایش بهره وري و ارتقاي سهم بازار، گام هاي خود را استوارتر از هميشه برداریم.

اميدواریم ارزش هاي بنيادي ما یعني کسب رضایت از طریق ارائه خدمات متمایز و مورد نظر ذینفعان، ایجاد ارزش افزوده براي مشتریان، ارائه راهکارهاي خلاقانه و توجه به رشد کارکنان بيش از گذشته در فرهنگ سازماني ما نمود یابد.  همچنین اميد است در سال جدید و با اتکاء به ذات اقدس باري تعالي و با پشتوانه توانمندي و اهتمام همکاران عزیز و حمایت شما سهامداران گرامي، راهي را که به اتفاق براي سربلندي ميهن عزیز و پيشگامي در ارائه برترین خدمات در عرصه پرداخت در پيش گرفته ایم، به مقصود مورد انتظار برسانيم.

با استفاده از فرصت بدست آمده، هيأت مدیره لازم مي داند از زحمات و تلاش کليه مدیران، کارشناسان و کارکنان شرکت و ایفاي نقش موثر و سازنده آنان در تحصيل نتایج بدست آمده تشکر و قدرداني نماید.

چشم انداز

پیشتاز در تحول دیجیتال، چابک در ارائه خدمات

ماموریت

استمرار درآمدسازی سودآور، توسعه و نوآوری در فناوری  مالی

 

 

اهم پروژه هاي انجام شده در سال ۱۴۰۱

  • طراحی و ارائه راهکارهای پرداخت، متناسب سازی شده با ویژگی های اصناف منتخب
  • حضور بعنوان پیشرو جهت همکاری و همیاری در طرح شبکه ملی اعتبار (کالابرگ الکترونیک)
  • توسعه بازار شرکت از طریق همکاری با ناجی
  • حضور و پیاده سازی سرویس های جدید در دفاتر قوه قضائیه
  • توسعه بازار شرکت از طریق توسعه همکاری با شرکت های هدایت تراکنشی
  • توسعه بازار شرکت در حوزه فروش شارژ و بسته اینترنتی
  • توسعه زیر ساخت ها و شبکه فروش کارتخوان شرکت
  • ایجاد مرکز ساماندهی و بایگانی مدارک و مستندات پذیرندگان شرکت جهت تحقق الزامات بالادستی
  • استقرار سامانه مدیریت اقلام ارزش افزوده تحویلی به پذیرندگان
  • ارائه سرویس تیکتاپ بعنوان راه حل نوین در حوزه فروش بلیط در صنوف متعدد
  • ارائه سرویس بایتاپ بمنظور امکان خرید آسان در هر زمان و در هر محل
  • فروش شارژ و بسته های اینترنتی از طریق سامانه کارماتاپ، دستگاه کارتخوان و اپلیکیشن تاپ
  • توسعه بازار شرکت از طریق جذب تراکنش در پلتفرم های مبتنی بر QR
  • طراحی و توسعه سامانه تاپیار با رویکرد ایجاد یکپارچگی در سامانه های شرکت
  • توسعه امکانات و قابلیت های سامانه هوش تجاری
  • توسعه سوئیچ پذیرندگی مهرانا
  • ارتقاء و بروزرسانی زیر ساخت های سخت افزاری و شبکه حوزه پرداخت شرکت
  • پروژه کاهش رسید پایانه های فروشگاهی
  • استقرار سیستم مدیریت تداوم کسب و کار BCMS
  • طراحی و پیاده سازی سیستم کنترل و کاهش جرایم بانکی
  • کاهش هزینه های عملیاتی شرکت از طریق ساماندهی اقلام معیوب انبار نمایندگی ها و شعب
  • نوسازی و بهینه سازی ناوگان پایانه های فروشگاهی با هدف نگهداشت پذیرندگان VIP

 

  • طرح هاي توسعه شركت در سال آتي
  • طراحی و توسعه زیرساخت فنی شبکه باشگاه مشتریان تاپیا
  • نوسازی و احیای ناوگان پایانه های فروشگاهی شرکت در سراسر کشور
  • مهاجرت به سامانه جامع کیف پول و بروزرسانی کدپردازها مطابق با استاندارد رپسا (رمزینه پاسخ سریع ایران)
  • خرید تجهیزات و بهینه سازی دیتاسنتر
  • راه اندازی و توسعه QR دارندگی و پیاده سازی کیف پول دستگاه های کارتخوان
  • توسعه اکوسیستم کارتخوانهای مبتنی بر سیستم عامل اندروید
  • توسعه کیف پول و کدپرداز بر روی درگاه اینترنتی
  • طراحی و تولید سوئیچ EMV مستقل
  • راه اندازی سایت بحران
  • بهینه سازی اپلیکیشن پشتیبانی پذیرندگان
  • طراحی و پیاده سازی سامانه مدیریت دارایی های فیزیکی TLC
  • مکانیزه کردن فرآیندهای کسب و کار BPMS

«گزارش تکمیلی بزودی در نشریه و سایت»