بیمه میهن راه اندازی کرد: سامانه آنلاین برای ارزیابی و پرداخت خسارت
بیمه میهن راه اندازی کرد: سامانه آنلاین برای ارزیابی و پرداخت خسارت

بیمه میهن با هدف تسریع در روند اعلام، کارشناسی و پرداخت خسارت مالی و جانی تصادفات و تسهیل در رسیدگی به پروندهای خسارت مالی بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه خودرو، سامانه تمام اینترنتی ارزیابی و پرداخت خسارت را برای بیمه گذاران این شرکت فعال کرد. به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی؛ […]

بیمه میهن با هدف تسریع در روند اعلام، کارشناسی و پرداخت خسارت مالی و جانی تصادفات و تسهیل در رسیدگی به پروندهای خسارت مالی بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه خودرو، سامانه تمام اینترنتی ارزیابی و پرداخت خسارت را برای بیمه گذاران این شرکت فعال کرد.
به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی؛ مهدی گشادرو معاون فنی بیمه میهن در جلسه معرفی و راه اندازی این سامانه در مورد تمهیدات و اقدامات بیمه میهن در انعقاد قرارداد با مؤسسه ارزیابی خسارت همراه بیمه خلیج فارس برای ارزیابی و پرداخت خسارت آنلاین بیمه نامه های ثالث و بدنه اتومبیل توضیحاتی ارائه کرد و گفت این سامانه از امروز (شنبه ۷ اسفند) در سطح کشور برای همه بیمه گذاران اتومبیل، شعب و نمایندگی های بیمه میهن عملیاتی و اجرایی می شود و ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی و استفاده بیمه گذاران از این سامانه با حداقل زمان ارزیابی خسارت صورت بگیرد و از این طریق رضایتمندی مشتریان و بیمه گذاران بیمه نامه های اتومبیل بیش از پیش جلب و فراهم شود.
در این جلسه مدیر فنی مؤسسه ارزیابی خسارت همراه بیمه خلیج فارس، فرایند و نحوه کارایی و عملکرد این سامانه را که با تمهیدات و ابتکارعمل مدیرعامل و هماهنگی و پیگیریهای مدیریت بیمه های اتومبیل راه اندازی شده است، برای تعدادی از مسئولان و کارشناسان فنی شعب تهران تشریح و آموزش های لازم را به ایشان ارائه کرد.
با راه اندازی این سامانه، بیمه گذاران اتومبیل بیمه میهن می توانند در صورت وقوع تصادف برای دریافت خسارت، بدون نیاز به مراجعه حضوری نسبت به اعلام خسارت و تشکیل پرونده از طریق لینک زیر اقدام نمایند. hamrahacapp.com