به گزارش اقتصاد و بیمه ،هیأت مدیره شرکت بیمه آرمان با صدرور اطلاعیه ای از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده این شرکت به منظور تصمیم گیری برای افزایش سرمایه در روز دوشنبه اول دیماه سال جاری خبر داد. بر اساس این گزارش :در آگهی برگزاری مجمع این شرکت از کلیه سهامداران دعوت شده تا در […]

به گزارش اقتصاد و بیمه ،هیأت مدیره شرکت بیمه آرمان با صدرور اطلاعیه ای از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده این شرکت به منظور تصمیم گیری برای افزایش سرمایه در روز دوشنبه اول دیماه سال جاری خبر داد.
بر اساس این گزارش :در آگهی برگزاری مجمع این شرکت از کلیه سهامداران دعوت شده تا در این جلسه که رأس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه اول دی ماه سالجاری در سالن اجتماعات دفتر مرکزی بیمه آرمان واقع در تهران، بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی جنوبی، پلاک ۴ تشکیل می‌شود، حضور به هم رسانند.

افزون بر این، کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می‌توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت شرکت با در دست داشتن اصل برگه سهام و اصل مدارک هویتی(شناسنامه، کارت ملی وحسب مورد وکالت نامه و یا ورقه نمایندگی) از ساعت ۸ الی۱۰ برای اخذ برگ ورود به جلسه به نشانی فوق الذکر مراجعه نمایند.

دستور جلسه مجمع به شرح ذیل است : – قرائت و استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه – تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت- سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده است.

گفتنی است : با توجه به ابلاغ شماره ۱۰۴٫۳۱ مورخ ۱۳۹۸٫۱۲٫۲۰ ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و ابلاغیه شماره ۰۵۰٫۴۴۰٫ب.۹۸ مورخ ۱۳۹۸٫۱۲٫۲۶ سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر برگزاری مجامع شرکت ها حداکثر با حضور ۱۵ نفر از سهامداران حقیقی یا حقوقی برگزار شود امکان پذیر می باشد ، از سهامداران درخواست می شود از طریق مراجعه همزمان به پایگاه اطلاع رسانی شرکت به نشانی www.armanins.com به صورت مجازی در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده حضور یابند.