همایش ملی بیمه و توسعه که به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، از شنبه ۲۲ آذر تا چهارشنبه ۲۶ آذر ماه ۹۹ به صورت آنلاین برگزار می‌شود

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، بیست‌و‌هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه حول محور “ریسک‌های نوظهور در صنعت بیمه؛ فرصت‌ها و چالش‌ها” از صبح روز شنبه بیست و دوم آذرماه با سخنرانی مقامات کشوری و صنعت بیمه آغاز خواهد شد.
بعد از ظهر شنبه ۲۲ آذر،  پس از گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان صنعت بیمه در اثر کرونا، مراسم معرفی و تجلیل از کارمند و مدیر شایسته صنعت بیمه، چهره ماندگار صنعت بیمه وکتب تألیفی و ترجمه برگزیده سال و نویسندگان آنها برگزار می شود.

بر پایه این گزارش، نشست‌های علمی و پنل‌های صنعت پیرامون موضوعات مرتبط با ریسک‌های نوظهور شامل «ریسک‌های مرتبط با تغییر اقلیم»، «ریسک‌های ناشی از بیماری‌های اپیدمی و پاندمی» و «ریسک‌های ناشی از توسعه و گسترش فناوری اطلاعات و فناوری‌های نوین» از ۲۳ تا ۲۶ آذر مطابق زمانبندی اعلام شده پخش خواهد شد.

علاقه مندان برای شرکت و حضور مجازی در بیست‌و‌هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه می توانند به وب سایت سمینار  به نشانی http://seminar.irc.ac.ir مراجعه فرمایند. ضمنا به تمامی شرکت‌کنندگان، گواهی حضور در برنامه‌های همایش اعطا می‌گردد.

لازم به ذکر است مشارکت غیر حضوری برای عموم آزاد و تمامی برنامه‌ها از طریق وبسایت سمینار قابل مشاهده هستند.