بهرام خسروی سکاندار گلتاش شد
بهرام خسروی سکاندار گلتاش شد
بهرام خسروی از مدیران صنعت شوینده، و سرپرست شرکت گلتاش، به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این شرکت منصوب شد.

به گزارش اقتصاد بیمه و به نقل از روابط عمومی گلتاش، در جلسه هیئت مدیره این شرکت که با حضور سرپرست و معاونین و اعضای هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر برگزار گردید، ارکان هیئت مدیره شرکت گلتاش تعیین و به تصویب هیئت مدیره شرکت گلتاش رسید.
در این جلسه بهرام خسروی به عنوان مدیرعامل و عضو موظف هیئت مدیره شرکت گلتاش منصوب گردید.
مهندس بهرام خسروی از مدیران صنعت شوینده می‌باشد، که سوابق متعددی در کارنامه حرفه‌ای خود به ثبت رسانده وپیش از این به مدت ۴ ماه به عنوان سرپرست شرکت گلتاش، سکان هدایت این مجموعه را بر عهده داشت .

در خبر تکمیلی این حکم مدیرعاملی باعث خوشحالی پرسنل شده و در آیین استقبال از مدیرعامل جدید این شرکت با تبریک این انتخاب برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.
مدیرعامل شرکت گلتاش نیز ضمن تقدیر از حضور و استقبال پرسنل گفت: امیدوارم با همراهی تک تک همکاران عزیز دوره‌ای پویا و توام با موفقیت برای شرکت گلتاش شاهد باشیم و گامی اثرگذار برای بهبود وضعیت پرسنل و ایجاد انگیزه بیشتر برای توسعه گلتاش برداریم.
مهندس خسروی با اشاره به برخی از نواقص و مشکلات موجود در شرکت گلتاش و ارائه پیشنهاد جهت رفع آن ها خاطرنشان کرد: از همین آغاز کار بدون هیچ گونه تعارف، ضعف ها و قوت ها را بیان می‌کنیم تا نتیجه آن پیشرفتی چشمگیر در بهبود خدمات و فعالیت‌های شرکت گلتاش باشد.
وی در پایان با تقدیر از مدیران شرکت توسعه صنایع بهشهر و شرکت مدیریت صنعت شوینده و اعضای هیات مدیره شرکت گلتاش گفت: با توکل به خداوند متعال، تدبیر و همکاری دلسوزانه پرسنل، آینده‌ای درخشان را برای شرکت گلتاش رقم خواهیم زد.