برگ زريني ديگر از افتخارات مارگارين رقم خورد
برگ زريني ديگر از افتخارات مارگارين رقم خورد

عنوان برتر کیفیت در ارتقاء سطح بهره وری و جلب رضايتمندي مشتري سازمان ملي استاندارد به مارگارين تعلق گرفت. ششمین همایش ملی کیفیت با رويكرد نقش كيفيت فراگير با چشم انداز پايش، رتبه بندي، اعتبار بخشي، تشويق و معرفي مجموعه هاي متعهد به كيفيت و ارائه راهكار در خصوص بهبود و ارتقا كيفيت در توليدات […]

عنوان برتر کیفیت در ارتقاء سطح بهره وری و جلب رضايتمندي مشتري سازمان ملي استاندارد به مارگارين تعلق گرفت.
ششمین همایش ملی کیفیت با رويكرد نقش كيفيت فراگير با چشم انداز پايش، رتبه بندي، اعتبار بخشي، تشويق و معرفي مجموعه هاي متعهد به كيفيت و ارائه راهكار در خصوص بهبود و ارتقا كيفيت در توليدات و صنايع داخلي كشور به منظور جلب رضايت حداكثري مشتريان و ذینفعان، از مهمترین اهداف این دوره همایش بوده است كه در مركز همايش هاي دانشگاه شهيد بهشتي تهران با حضور مقامات عالي كشور برگزار گرديد.

 

شركت مارگارين در اين همايش كه ۱۰۰ واحد فعال صنعتی، تولیدی و خدماتی شركت داشتند به عنوان تنها دريافت كننده تنديس زرين در صنعت روغن به اين افتخار دست پيدا كرد و همچنين از شركت هاي زير مجموعه توسعه صنايع بهشهر، شركت مارگارين موفق به كسب تنديس زرين كيفيت ملي شد.
بیش از ۲۸۰ مجموعه از طریق فراخوان دبیرخانه دائمی همایش، موسسه مهستان اعلام آمادگی کردند که اظهارنامه ۸۰واحد از ۱۸ استان کشور، مورد بررسی و داوری قرار گرفت.
در همین راستا به جهت ارائه راهکارهای دقيق تر و همراهی مثمر ثمر تر و صحه گذاری و راستی آزمایی مستندات ارسال شده، از ۱۶ واحد متقاضی و داوطلب در صنایع مختلف بازدید و گزارش آن به کمیته داوران ارائه گردید و تنديس زرين همايش ملي كيفيت به شركت مارگارين بزرگترين توليد كننده روغن در كشور تعلق گرفت.

 

پایش، رتبه بندی، اعتباربخشی، تشویق و معرفی مجموعه های متعهد به کیفیت و ارائه راهکار در جهت بهبود و ارتقاء کیفیت در تولیدات و خدمات صنایع داخلی کشور به منظور جلب رضایت حداکثری مشتریان و ذینفعان، از مهمترین اهداف این دوره همایش بوده است.
در این دوره با همکاری و تعاملات صورت گرفته با سازمان ها و نهاد های متولی ،واحدهای نمونه استاندارد و منتخب صنایع کشو ر شناسایی، و پس از گذراندن دوره های آموزشی تفسیر مدل ، به صورت حضوری و نشست های تخصصی آشنایی با فرآیند ارزیابی ،مستندات خود را در قالب اظهارنامه به دبیرخانه همایش ارائه نمودند.

 

به گفته دکتر اميركاظمي خياباني ، امروزه کیفیت مقوله ای جهانی است که همه سازمان های بزرگ و کوچک، در بخش تولیدات و خدمات به آن اهمیت فراوانی می دهند، و توجه به آن می تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت و آینده سازمان ها داشته باشد .
این مدیر جوان و خوشفکر افزود : ما بر این باوریم که کیفیت مسابقه ای بدون خط پایان است، از این رو امید است صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی، مسئولانه و دلسوزانه در مسیر تولید کالا با کیفیت و ارائه خدمات مناسب نسبت به ملت شریف ایران اسلامی، گام بردارند .