برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه و شرکت مهندسی و پویش ساخت
برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه و شرکت مهندسی و پویش ساخت

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه دوشنبه بیست و هشتم فروردین‌ماه با حضور مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان،حسین سعیدی نماینده هلدینگ صدرتامین، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی، محمدجعفر صالحی معاون خرید،روح ا… فاضل پور مدیر راهبری شرکت‌ها،امور مجامع و سهام،امیرحسین ذاکری مدیر حسابرسی داخلی،مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه و تنی چند از مسئولین ذوب‌آهن در محل این شرکت برگزار شد

اقتصاد و بیمه – مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه دوشنبه بیست و هشتم فروردین‌ماه با حضور مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان،حسین سعیدی نماینده هلدینگ صدرتامین، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی، محمدجعفر صالحی معاون خرید،روح ا… فاضل پور مدیر راهبری شرکت‌ها،امور مجامع و سهام،امیرحسین ذاکری مدیر حسابرسی داخلی،مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه و تنی چند از مسئولین ذوب‌آهن در محل این شرکت برگزار شد.

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در جلسه مجمع این شرکت گفت : شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه درزمینه رعایت قوانین عملکرد خوبی داشتند که این رویکرد یکی از نقاط قوت شرکت محسوب می‌شود.
وی افزود : با توجه به طبیعت کار در معدن،نیاز است اصول ایمنی بیش‌ازپیش در کلیه معادن این شرکت موردتوجه قرار بگیرد.
مهدی کوهی تصریح کرد : برنامه‌های شرکت در افق زمانی کوتاه‌مدت و بلندمدت باید مشخص گردد.
مدیرعامل شرکت خاطرنشان کرد : جامعه کارگری تلاش‌های اساسی برای تولید دارند و لذا نیاز است در راستای رضایتمندی این عزیزان بیش از گذشته برنامه‌ریزی شود. وی  همچنین بر لزوم پیشروی معادن و استفاده از ظرفیت‌های صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی تأکید نمود.
شایان‌ذکر است در پایان جلسه این مجمع صورت‌های مالی شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه مورد تصویب مجمع قرار گرفت و موسسه حسابرسی هوشیار ممیز به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی انتخاب شد.

بومی‌سازی قطعات و تجهیزات زمینه‌ساز رشد تولید می‌شود
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب‌آهن اصفهان، شنبه بیست و ششم فروردین‌ماه با حضور مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان،نمایندگان هلدینگ صدرتامین،احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی،مهدی احمد پور مدیر حراست،روح ا … فاضل پور مدیر راهبری شرکت‌ها، امور مجامع و سهام،مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت مهندسی و پویش ساخت و تنی چند از مسئولین ذوب‌آهن در سالن جلسات دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.
مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در جلسه این مجمع گفت : با توجه به اینکه سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «مهار تورم،رشد تولید» نام‌گذاری شده است تک‌تک ما وظیفه‌داریم برای رشد تولید در شرکت تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم. وی افزود : شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب‌آهن درزمینهٔ انجام پروژه‌های مختلف در داخل کارخانه و همچنین در سطح کشور،عملکرد موفقی داشته است و فعالیت تخصصی این شرکت درزمینه طراحی پروژه‌ها و بهره‌برداری از آن‌ها و همچنین بومی‌سازی قطعات و تجهیزات می‌تواند زمینه‌ساز رشد تولید شود و لذا نیاز است این رویکرد در سال جدید به‌صورت ویژه موردتوجه قرار بگیرد.
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با تأکید بر اهمیت آموزش کارکنان و ارتقاء سطح مهارت آن‌ها خاطرنشان کرد : نیاز است بخش‌های مختلف کارخانه و همچنین شرکت‌های تابعه از طریق برگزاری دوره‌های آموزش عملی و در حین کار به نحوی برنامه‌ریزی کنند تا دانش و تجربه افرادی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند به سایر کارکنان منتقل شود که در این زمینه شرکت مهندسی و پویش ساخت اقدامات خوبی انجام داده است.
امیر ایرانپور مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب‌آهن نیز در حاشیه برگزاری این مجمع به خبرنگار ما گفت: این شرکت با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص عمده مباحث مربوط به اجرای پروژه‌ها،تولید،تعمیرات، ساخت اسکلت فلزی و تجهیزات را در سال گذشته به انجام رسانید. همچنین با توجه به تجربیات کسب کرده در ذوب‌آهن، توانمندی اجرا و تعمیرات در کلیه واحدهای نیروگاهی سراسر کشور را پس از اخذ مجوزهای لازم دارا است و همچنین با دربرداشتن کارگاهی مجهز به بالاترین امکانات ، آمادگی خود را برای سرویس و تعمیر الکتروموتورها و ترانس‌های برق در سایزهای مختلف اعلام می‌نماید.
وی افزود : در کارگاه ریخته‌گری قطعات سنگین این شرکت که در ایران منحصربه‌فرد است توانایی ریخته‌گری تا تناژ ۴۰۰ تن وجود دارد و در حال حاضر ساخت پاتیل‌هایی برای ذوب‌آهن اصفهان، مس سرچشمه،فولاد آلیاژی،زرند کرمان و… در حال انجام است.
ایرانپور تصریح کرد : با توجه به توان عملیاتی و پیشبردی پروژه‌ها در قالب EPC و دفتر فنی بسیار توانمند با به‌روزترین نرم‌افزارهای تخصصی و مهندسی در سال‌های اخیر این شرکت آمادگی انجام پروژه‌های مختلف در کل کشور را دارا است.
مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌های تحولی برای شرکت پیش‌بینی نمودید چنین گفت : ساخت قفسه نورد ۶۵۰  ازجمله برنامه‌های تحولی شرکت است، این قفسه‌ها از کشورهای آلمان، ترکیه و چین وارد می‌شد که برنامه داریم  به‌صورت کاملاً داخلی، تولید و بومی‌سازی شوند زیرا در صنایع فولادی مختلف کاربردهای زیادی دارند. همچنین برنامه داریم تعمیر لکوموتیو و واگن برای کل کشور را علاوه بر تعمیرات جاری ذوب‌آهن انجام دهیم.
گفتنی است در این جلسه پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره و گزارش حسابرس مستقل، صورت‌های مالی منتهی به تاریخ ۳۰/ ۹/ ۱۴۰۱ شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب‌آهن اصفهان مورد تصویب مجمع قرار گرفت و موسسه حسابرسی هوشیار ممیز نیز به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی انتخاب گردید.