برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه ناواکو؛ سال منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰
برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه ناواکو؛ سال منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰
جلسه مجمع عمومی عادی سالانه سهامداران شرکت فناوری اطلاعات ناواکو به منظور ارائه گزارش عملکرد برای پایان سال ۱۴۰۰ در ساختمان گروه مالی برگزار شد.

به گزارش واحد روابط عمومی ناواکو، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فناوری اطلاعات ناواکو برای بررسی عملکرد شرکت در سال منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ با حضور دکتر عسکرپور عضو هیئت مدیره بانک مسکن، سهامداران، مدیرعامل و مدیران ارشد گروه مالی بانک
.مسکن، مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره و همکاران شرکت ناواکو در محل ساختمان گروه مالی بانک مسکن تشکیل شد.

این جلسه به ریاست دکتر جواهری، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن برگزار شد. مهندس خاوری مدیرعامل ناواکو طی گزارشی، عملکرد شرکت از میزان درآمدها، دستاوردهای کلان مدیریتی در واحدهای مختلف شامل پشتیبانی کیوسکهای بانکی، پایانههای فروشگاهی، همراه پرداخت (پرنا)، پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی (ETC)، پوشش اخبار و محصولات شرکت در فضای مجازی و خبرگزاریها، حضور موفق در نمایشگاهها و جشنوارهها مانند کسب لوح زرین جشنواره نوآوری برتر ایرانی و نمایشگاه تراکنش ایران،اقدامات رفاهی و اجتماعی گسترده در جهت تکریم سرمایه انسانی و نیز برنامههای آتی شرکت در حوزههای کلان و ستادی، توسعه نرمافزار، عملیات، فنی و زیرساخت و کسب و کار را ارائه نمود. همچنین روند تکمیل و عرضه محصولات جدید شرکت در حوزه نئوبانک، خدمات پرداخت و محصول اُکانکت در سال ۱۴۰۱ تشریح شد.


دکتر عسکرپور، عضو هیئت مدیره بانک مسکن، پس از ارائه گزارش عملکرد مدیرعامل ناواکو، ضمن تمجید از عملکرد شرکت در سال گذشته، مواردی پیرامون گزارش و عملکرد سالانه ناواکو مطرح کردند و بر ضرورت هماهنگی و تعاملات بیشتر میان بانک و شرکت تأکید نمودند. وی همچنین پیرامون محصول جدید شرکت در حوزه نئوبانک افزود: استفاده از ظرفیتهای جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی مانند نئوبانک در شرکت تابعه بانک مسکن میتواند زمینه را برای ورود در دیگر حوزههای نوین فراهم سازد. دکتر عسکرپور در پایان به موضوع ارتقاء زیرساختها در توسعه فناوری پرداخت عوارض الکترونیک ETC اشاره کرد و برای مجموعه آرزوی موفقیت نمود.

همچنین در این جلسه پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورتهای مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ مورد بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت و بر تمدید فعالیت هیئت مدیره به مدت دو سال دیگر تصمیم گرفته شد. لازم به ذکر است در پایان این جلسه نیزبا تصویب اعضاء، سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو و روزنامه کیهان به عنوان روزنامه کثیرالانتشار تعیین شد.