به مناسبت میلاد پیامبر رحمت (ص) و شروع هفته وحدت، جشنواره بیمه های زندگی شرکت بیمه آرمان با عنوان جشنواره "میلاد نور" از روز سه شنبه ۱۳ آبان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، عباس رنجبر کلهردی، سرپرست مدیریت بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه آرمان درخصوص این جشنواره اظهار داشت: جشنواره بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه آرمان با عنوان “میلاد نور” از روز ۱۳آبان۹۹ مصادف با سالروز میلاد مبارک پیامبر رحمت، حضرت محمد (ص) با شرایط ویژه برای هموطنان عزیزمان آغاز شده و تا ۱۳ آذر روز بیمه ادامه خواهد یافت.

سرپرست مدیریت بیمه های عمر و حوادث بیمه آرمان، توسعه بیمه های زندگی در کشور را یکی از ماموریت های راهبردی این شرکت برشمرد و افزود: هدف از برگزاری جشنواره بیمه های زندگی میلاد نور، علاوه بر معرفی محصولات بیمه ای شرکت بیمه آرمان، ترویج و توسعه بیمه های زندگی و ارتقای همکاری، رقابت و کارگروهی در بین نمایندگان بیمه آرمان است.

رنجبر کلهرودی در ادامه بیان داشت: بررسی، مطالعه و ارائه طرح های مختلف در عرضه و فروش بیمه های زندگی دستور کار شرکت بیمه آرمان قرار دارد و اظهار امیدواری نمود که با توسعه کمی و کیفی شبکه فروش شرکت و نیز استفاده از ظرفیت های بسیار خوب کارگزاران رسمی بیمه (فعال در حوزه بیمه های زندگی) و نیز استفاده از ظرفیت آیین نامه ۹۶ شورای عالی بیمه، بیش از پیش شاهد ارتقای سهم بیمه های زندگی در شرکت بیمه آرمان و صنعت بیمه باشیم.

وی در پایان اعلام کرد که با هماهنگی های به عمل آمده با شعب و نمايندگان اين شركت، علاقمندان به خرید بیمه های زندگی می توانند با مراجعه به شعب و نمایندگان شرکت بیمه آرمان در سراسر کشور، ضمن خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه آرمان زندگی و طرح های متنوع دیگر، از شرایط فراهم شده در دوره برگزاری جشنواره میلاد نور بهره مند شوند.

🟣روابط عمومی بیمه آرمان
🟣آرمان ما آرامش شـــــما