برگزاری انتخابات شورای اسلامی كار شركت پتروشیمی آبادان
برگزاری انتخابات شورای اسلامی كار شركت پتروشیمی آبادان
مدیر روابط عمومی پتروشیمی آبادان از برگزاری انتخابات شورای اسلامی کاربرای اولین بار در این شرکت خبر داد.

رضایی در تشریح این خبر گفت : وجود شورای  اسلامی کار فرصتی برای حمایت از قشر کارگران و ارج نهادن به مقام کار و کارگر است. و حمایت از کارگر باعث پویایی تولید و افزایش بهره وری می شود.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی آبادان عنوان کرد  بدون شک رمز  پیشرفت و توسعه پایدار صنعت پتروشیمی در تجلی استعداد ها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد است . نقش کارگر به عنوان ارزشمند ترین طبقه و سودمند ترین گروه در جامعه نیروی محرکه چرخه عظیم اقتصاد و حیات یک صنعت به شمار می رود.

این مقام مسئول افزود در پیرو مطالبه جامعه کارگری پتروشیمی آبادان مبنی بردرخواست تشکیل شورای اسلامی کار در این شرکت ، با حضور رئیس محترم اداره کار آبادان و سرپرست مجتمع پتروشیمی و همراهی جمعی دیگر از مسئولین مربوطه اولین دوره انتخابات شورای اسلامی کار در پتروشیمی آبادان برگزار شد

مدیر روابط عمومی پتروشیمی آبادان تشریح نمود : براساس قانون کار مدت زمان فعالیت این شورا دوسال است و امیدواریم که نمایندگان منتخب بتوانند در راستای احقاق حقوق کارگران برنامه ریزی مطلوبی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی آبادان نفرات منتخب شورای کارگری آقایان ،صادق بردی ، محمد فرهانی عرب،علی شاولی ، علیرضا افکاری، غانم شاوردی، علیرضا موقر می باشند.

 

 

بازدید مدیرعامل شستا و هیئت همراه از مجتمع پتروشیمی آبادان

طب بازدیدی که از پتروشیمی آبادان در آخرین روزهای پاییز صورت پذیرفت جلسه بررسی ظرفیت‌ها و تکمیل پروژه های توسعه شرکت‌پتروشیمی آبادان با حضور مهندس علی رستمی (مدیرعامل شستا)، مهندس علی حسینی (مدیر نظارت بر هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی شستا)، مهندس محمدعلی رستمی (سرپرست شرکت پتروشیمی آبادان) و دکتر جلیل مختار نماینده محترم مردم آبادان برگزار شد.

در این جلسه ضمن استماع گزارش سرپرست مجتمع پتروشیمی آبادان آقای مهندس رستمی پیرامون پروژه احداث واحد کلر آلکالی با تکنولوژی جدید، افزایش ظرفیت تولید پی وی سی مجتمع تا ۳۰۰ هزار تن در سال،  احداث و راه اندازی واحد های پایین دستی و انجام پروژه افزایش دریافت گاز از پالایشگاه با استفاده از FCCU GAS  توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه دکتر جلیل مختار نماینده محترم آبادان با آرزوی موفقیت برای سرپرست محترم پتروشیمی آبادان در جهت توسعه این مجتمع تاکید کرد و ضمن قول همکاری و مساعدت تام، به طرح دیدگاه و ارائه راهکارها پرداخت.

در پایان مهندس علی رستمی مدیرعامل محترم شستا با مهم شمردن  نیروی کار انسانی متخصص، بومی،جوان و انقلابی در جهت افزایش تولید و توسعه واحدهای عملیاتی تاکید کرد و گفت:نیروی انسانی شاغل در مجموعه شستا ارزشمند است.

 

بــا راهبــری مهندس محمدعلی رستمی طی یک بازه زمانی کوتاه

بـا عملکـردی درخشـان نشـان داد کـه بـا راهکارهای علمـی و عملـی  و توان جهـادی، میتوان کارهای بزرگی را به انجام رساند .

پــس از نیم قرن بعد از شروع فعالیــت پتروشیمی آبادان و گذر از خیلی فراز و فرودها از بمباران و آتش سوزیها تا رکورد شکنی در تولید و صادرات و…، با سکانداری مهندس رستمی این مجموعه توانسـت اتفاقهای  ارزشمند را برای سهامدار و ذینفع و آنان که پتروشیمی آبادان را شناسنامه پتروشیمی ایران میدانندرقم بزند .  وی بـا کمـک دانـش، تـوان فنـی و مهندسـی موجـود در مجموعه و بهابخشیدن به منابع انسانی در مقام گرانبهاترین سرمایه هرسازمان  توانسته فصلی نو در عملکرد شرکت را تجلی ببخشد .

مهندس رستمی که به نیکی از تلاشهای مدیران قبلی و زحمات آنها تقدیر کرده و اشراف خوبی به توانمندی ها و پتانسیل شرکت دارد با کارنامه ای درخشان از اقدامات صورت گرفته  نشان داد که می توان با مدیریت جهادی و انقلابی در شرایط سخت اقتصادی هم کاری کرد فعالیت ها و عملکرد شرکت ارتقاء یابد و هم پرسنلی که در این مسیر همقدم بودند و  به بهترین نحو تامین گردند .

ختم کلام آنکه این مدیر لایق در همین مدت کمتر از چهارماه نشان داد که حتی با وجود محدودیت های عدیده در حوزه تامین مواد اولیه و ملزومات ، نوسانات قیمت ارز ، فروش محصول و بدهی های گذشته و …. می توان تهدید ها را به فرصت تبدیل کرد و با امکانات موجود در راستای کاهش هزینه ها ، بالابردن بهره وری ، تکریم شایسته سرمایه های انسانی ، رشد تولید ، افزایش صادرات و… گام هایی اثر گذاری برداشت تا نتایج آن کام همه را شیرین کند.