مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری غدیر(سهامی‌عام) مورخ 25/12/1399 در محل مجموعه فرهنگي و ورزشي تلاش برگزار گردید.

دکتر امیر عباس حسینی مدیر فرهیخته و شناخته شده بازار سرمایه کشورمان در ابتدای گزارش جامع خود با اعلام این نکته که ((وغدیر)) با تكيه بر نيروي انساني متخصص، جذاب ترين فرصت هاي موجود در بازارهاي اوليه و ثانويه داخلي و بين المللي را شناسايي نموده و با سرمايه گذاري در آنها از طريق هلدينگ هاي مبتني بر دانش و فناوري، تلاش مي نمايد تا انتظارات تمامي ذينفعان به ويژه سهامداران را برآورده سازد تصریح داشت در افق سال ۱۴۰۲ ،سرمایه گذاری غدیر شركتي است: غني از ارزش براي ذينفعان به ويژه سهامداران، دانش محور و متخصص، يادگيرنده و منعطف، راهبر، هدايت كننده و ارزش آفرين براي تمامي بخشهاي زيرمجموعه كه از لحاظ اعتبار و گردش مالي يكي از برجسته ترين هلدينگ هاي چند كسب و كاره در سطح كشور و منطقه بوده و در تمامي بخش هاي زيرمجموعه آن سود پايدار و ارزشمند براي سهامداران و ذينفعان توليد مي نمايد.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری غدیر(سهامی‌عام) مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ در محل مجموعه فرهنگي و ورزشي تلاش برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور ۷۸/۵۹ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای ابراهیمی بود، که جنابان دکتر زمانی و غلامعلي موحدي اصل در مقام نظار اول و دوم و آقای هوشنگ مهدوی به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹و  تقسیم سود۸۰۰ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

به گفته دکتر حسینی مدیرعامل خوش فکر و توانمند مجموعه، ((وغدیر)) با تدوین برنامه های استراتژیک و نقشه استراتژی شرکت، شاخصه های کلیدی تعریف و تبیین گردیده و برای اجرائی شدن و عملیاتی گشتن این برنامه ها و رویکردها به جد در حال تلاش هستیم. به گفته دکتر امیر عباس  حسینی ادغام ، انحلال و تعیین تکلیف شرکت های زیانده و کم بازده درکنار حمایت و سرمایه گذاری کلان در صنایع و شرکت های سودده، جزو اهم برنامه های مدیریت برای آتیه می باشد.

ترکیبی از شرکت های پتروشیمی و پالایش، معدنی و صنعتی ، سیمانی، ساخت و ساز ،حمل و نقل ،نیروگاه های سیکل ترکیبی و خورشیدی جهت تولید برق و .. جزو پرتفوی این غول دوست داشتنی بازار سرمایه می باشد.

خلاصه اقدامات و فعالیت های غدیر در حوزه اجرای پروژه ها

  • افتتاح رسمی فاز نخست آلومینیوم جنوب توسط ریاست محترم جمهور
  • افتتاح رسمی دوواحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی در قشم
  • بهره بردرای از پروژه گوگردزدایی نفتای سبک پالایشگاه شیراز با ظرفیت ۶۵۰۰ بشکه در روز
  • تاسیس و ثبت شرکت پالایشگاه جاسک غدیر برای اجرای پروژه پالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه
  • اخذ تعهد اولیه از وزارت نفت برای تخصیص خوراک ۳۰۰ هزار تنی اتیلن به پروژه پلی اتیلن سنگین پتروشیمی تبریز
  • اتمام انجام بسته مطالعات فرایندی طرح جامع پالایشگاه تبریز
  • شروع فاز اکتشاف تفصیلی در محدوده های معدنی استان کرمان با توجه به مجوزات اخذ شده

دریافت مجوز احداث از وزارت نفت برای استفاده از تسهیلات قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی برای مجتمع پتروپالایشی ۱۲۰ هزار بشکه ای سیراف