بررسی عملکرد ۵ سال گذشته بارز در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
بررسی عملکرد ۵ سال گذشته بارز در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
جلسه بررسی وضعیت گروه صنعتی بارز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران عامل تامین اجتماعی، شستا، تاپیکو و جمعی از مدیران ارشد گروه صنعتی بارز در دفتر وزیر برگزار گردید.

به گزارش اقتصاد و بیمه – در این جلسه عملکرد ۵ ساله این گروه توسط جمال میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز به استحضار مقام عالی وزارت رسید، در این گزارش ضمن بررسی وضعیت سود و زیان سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ از وضعیت فعلی و پیشرفت در کلیه شاخص های تولیدی و اقتصادی گروه صنعتی بارز نسبت به سال ۱۴۰۰ گزارش دقیق ارائه و پیش بینی سود زیان و برنامه های توسعه ۴۴ هزار تنی کرمان، ۵۰ هزار تنی لرستان و ۱۴ هزار تنی کردستان به حضور مقام عالی وزارت رسید.

 در این جلسه سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تاکید بر ضرورت افزایش ارتقای کمی و کیفی تولید لاستیک به  مدیران گروه صنعتی بارز توصیه کرد ضمن توجه به جامعه کارگری و عدالت رفتاری در کار، حقوق و مزایا به بهره‌وری نیروی انسانی توجه ویژه‌ای شود.

ایشان ضمن تقدیر از عملکرد سال ۱۴۰۱ مجموعه پر تلاش بارز یادآور شد این سرمایه، امانتی است در دست مدیران که باید با جسارت و تلاش بیشتر ضمن پیگیری توسعه، اهتمام و توجه بیشتر به حفظ حقوق مصرف کنندگان و سهامداران در جهت بهبود تلاش کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه با استماع مشکلات تخصیص ارز به گروه صنعتی بارز مقرر نمودند پیگیری لازم صورت پذیرد.

 لازم به ذکر است در این جلسه میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گزاری تامین اجتماعی (شستا) و مدیرعامل تاپیکو حاضر بودند.