آیین انعقاد دو تفاهم نامه (ارزی و ریالی) فی مابین بانک تجارت ایران و ذوب آهن اصفهان، یکم بهمن ماه با حضور رضا دولت آبادی مدیرعامل این بانک و منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن در حضور جمعی از مسئولین این دو سازمان مبادله شد. رضا دولت آبادی در حاشیه این آیین، در مصاحبه با […]

آیین انعقاد دو تفاهم نامه (ارزی و ریالی) فی مابین بانک تجارت ایران و ذوب آهن اصفهان، یکم بهمن ماه با حضور رضا دولت آبادی مدیرعامل این بانک و منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن در حضور جمعی از مسئولین این دو سازمان مبادله شد.

رضا دولت آبادی در حاشیه این آیین، در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد کشور جایگاه خاصی در ابعاد مختلف دارد و توانسته با صادرات محصولات  خود که منطبق با آخرین استانداردهای روز دنیا است، ارز حاصل از صادرات را به کشور بازگرداند و  این موضوع دستاورد بزرگی به ویژه در دوران تحریم به شمار می رود.

وی افزود: بازدید بسیاری خوبی از بخش های مختلف کارخانه امروز انجام گرفت و ما به عنوان بانک تجارت آمادگی خود را برای همکاری با این مجتمع عظیم صنعتی اعلام می کنیم.

مدیرعامل بانک تجارت ایران خاطرنشان کرد: بانک ها مشاوران خوبی برای تولید کنندگان محسوب می شوند و لذا  می توان از طریق تعاملات دو سویه در زمینه های مختلف همکاری های مناسب و نتایج سودمندی گرفت .

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: وارد ۵۶  سالگی ذوب آهن اصفهان شدیم و این تفاهم نامه که نزدیک به روز بیست و سوم دی ماه سالروز انعقاد قرارداد کارخانه، تبادل شد را به فال نیک می گیریم.

وی افزود: هر آنچه در چرخه تولید نیاز داریم به سرمایه در گردش باز می گردد و بانک ها ارکان بسیار موثری در این راستا محسوب می شوند.

مدیر عامل شرکت اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان نخستین تولید کننده مقاطع ساختمانی کشور و تنها تولید کننده ریل در غرب آسیا به شما می رود و هم اکنون این محصول دارای ارزش افزوده بالا در پنج محور راه آهن کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

وی گفت: ذوب آهن اصفهان نیازمند یک پشتوانه مالی است و بانک تجارت ایران که برای همکاری  اعلام آمادگی نموده است، می تواند یک شریک راهبردی و موثر برای ذوب آهن  در راستای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات شرکت، باشد.