بازدید مدیر عامل شستا از مجتمع اراک نفت پاسارگاد
بازدید مدیر عامل شستا از مجتمع اراک نفت پاسارگاد

محمود احمدی بیغش نماینده مردم شریف شازند در مجلس شورای اسلامی با همراهی ابراهیم بازیان و مسعود اسم خانی مدیران عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از مجتمع قیرسازی اراک نفت پاسارگاد بازدید کردند

اقتصاد و بیمه – محمود احمدی بیغش نماینده مردم شریف شازند در مجلس شورای اسلامی با همراهی ابراهیم بازیان و مسعود اسم خانی مدیران عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از مجتمع قیرسازی اراک نفت پاسارگاد بازدید کردند.

 

به گزارش شستارسانه، مدیران عامل شستا و تاپیکو به همراه شماری از مدیران از بخش های مختلف مجتمع قیرسازی این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید قرار گرفتند.

در این بازدید گزارش کوتاهی از فعالیت های انجام شده به ویژه در حوزه تولید و انبارش محصول ارائه شد.

ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیز در این بازدید ضمن استماع گزارش ها در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.

گفتنی است محمود احمدی بیغش نماینده مردم شریف شازند در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید حضور داشت و ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات انجام شده در مجموعه نفت پاسارگاد بر استمرار روند افزایشی تولید تاکید کرد.

شایان ذکر است شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع قیر در خاورمیانه در سال گذشته با افزایش ۳۳ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰، یک میلیون و ۳۲۶ هزار تن قیر تولید کرد.