بازدید شبانه مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان از منطقه معدنی طزره شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی
بازدید شبانه مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان از منطقه معدنی طزره شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی

در سال «مهار تورّم، رشد تولید» مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان و هیات همراه، از منطقه معدنی طزره البرز شرقی بازدید کرد

اقتصاد و بیمه – در سال «مهار تورّم، رشد تولید» مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان و هیات همراه، از منطقه معدنی طزره البرز شرقی بازدید کرد.

 

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در این بازدید گفت: مواد معدنی اصلی‌ترین نهاده تولید فولاد به شمار می‌روند و در این راستا ذوب‌آهن برای تولید انواع محصولات و همچنین تنوع‌بخشی بیشتر آنها، فعالیت‌های معدنی خوبی انجام داده که این رویکرد را با جدیت بیشتر در سال رشد تولید دنبال می‌کنیم.
وی افزود: لازم است کلیه فرایندهای مربوط به معدن به نحوی برنامه‌ریزی شود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن استخراج از آن را شاهد باشیم.

مهدی کوهی تصریح کرد: کلیه پارامترهای افزایش تولید در ذوب‌آهن اصفهان به صورت آنلاین رصد می‌شود تا بتوانیم با هم‌افزایی بیش از پیش برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر افتخار ذوب‌آهن بزرگ ثبت کنیم.
وی اظهار داشت: فعالیت‌ها و پروژه‌های شرکت‌های تابعه به صورت سه‌ماه یکبار بررسی می‌شوند تا رشد و توسعه بیش از پیش را در این شرکت‌ها شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی نیز در این مراسم گفت: در راستای ایجاد تحول و جهش در تولید زغال‌سنگ و با توجه به نیاز مبرم ذوب‌آهن به کک ، شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی از سال گذشته مدیریت جدید توسعه و برنامه‌ریزی را در ساختار سازمانی خود ایجاد نموده است . وظیفه اصلی این مدیریت ، شناسایی و اکتشاف ذخایر با هدف افزایش و جهش تولید است که در این راستا چند پروژه ، طراحی و برنامه‌ریزی شده است. بخشی از این طرح‌ها از سال گذشته آغاز و تونل‌های مربوطه در حال حفر می‌باشد که انشاءا.. از سه ماهه دوم سال جاری وارد فاز تولید می‌گردد.