ایران تنها کشور تولید کننده کاتالیست اکسی کلریناسیون در غرب آسیا
ایران تنها کشور تولید کننده کاتالیست اکسی کلریناسیون در غرب آسیا

پنل «کاتالیست مواد شیمیایی، روغن‌های صنعتی داغ و افزودنی‌های فرآیندی» در ادامه چهارمین همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل و اقتصاد دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش» در کیش برگزار شد

اقتصاد و بیمه – پنل «کاتالیست مواد شیمیایی، روغن‌های صنعتی داغ و افزودنی‌های فرآیندی» در ادامه چهارمین همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل و اقتصاد دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش» در کیش برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این نشست تخصصیژ نماینده شرکت نفت و گاز سرو تولید کننده کاتالیست‌های مورد استفاده در فرآیندهای تولید اوره، آمونیاک، متانول و اتیلن در صنایع پتروشیمی به ارائه تولیدات خود پرداخت و به پرسش‌های شرکت کنندگان پاسخ داد.
مسئولان پتروشیمی ایلام از سخنرانان این پنل بودند که طی سخنرانی خود به بیان فرایند تولیدات این پتروشیمی و چگونگی حمایت از شرکت‌های داخلی و تهیه کاتالیست‌های مورد نیاز این پتروشیمی از شرکت‌های دانش بنیان پرداختند و به تبیین پژوهش و فناوری فناوری در این پتروشیمی پرداختند.
همچنین پژوهشگاه صنعت نفت که در حاشیه مراسم افتتاحیه یک تفاهم نامه همکاری با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امضا کرد در این پنل نیز به ارائه دستاوردهای پژوهشی خود پرداخت.
در ادامه مدیرعامل شرکت نانو پارس اسپادانا به تشریح محصولات کاتالیستی این شرکت و عملکرد نسل چهارم کاتالیست‌های تولید شده این شرکت در صنایع پتروشیمی پرداخت.
شجاعی زاده خاطر نشان کرد: کاتالیست اکسی کلریناسیون در حالی در این شرکت تولید می‌شود که هیچ شرکتی در غرب آسیا به این موفقیت دست نیافته است.