ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی در پتروشیمی غدیر
ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی در پتروشیمی غدیر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اشتغال بومی در پتروشیمی‌ها گفت: موضوع کاهش نرخ بیکاری به‌خصوص در خوزستان از دغدغه‌های مهم دولت سیزدهم است

اقتصاد و بیمه – وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اشتغال بومی در پتروشیمی‌ها گفت: موضوع کاهش نرخ بیکاری به‌خصوص در خوزستان از دغدغه‌های مهم دولت سیزدهم است.

 

به گزارش شستارسانه، «سیدصولت مرتضوی» در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح کلر آلکالی پتروشیمی غدیر بیان کرد: از امروز صبح که به استان خوزستان آمدیم فقط به فکر اشتغال پایدار جوانان بودیم و امیدوارم از این طریق مشکلات جوانان استان برطرف شود.

🔸وی افزود: جای خرسندی است که در شرکت سرمایه‌گذاری شستا و تاپیکو امانتداری خوبی را انجام می‌دهند. منابعی که در اختیار ما قرار دارد متعلق به صندوق‌های بین‌نسلی هستند.

🔹وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز جوانان نخبه ما با توسل به ائمه دست به کارهای بزرگی می زنند که مایه افتخار است. دانش بومی، خلاقیت‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان بر اساس تفکر پاک اندیشه اسلامی است که جای امیدواری دارد.

🔸وی افزود: این‌که امروز دست کشورهای همسایه و صاحبان قدرت به طرف ایران دراز شده به لحاظ پیشرفت‌های مداوم کشورمان است که جا دارد از همه زحمت‌کشان تشکر کنم.

🔹مرتضوی به طرح توسعه پتروشیمی شهرستان آبادان و اشتغال تعداد قابل توجهی از جوانان منطقه به واسطه اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: همچنین امروز در ماهشهر عملیات اجرایی ۲ طرح آغاز شد که فرصت‌های شغلی پایداری را فراهم می‌کند.

🔸وی ادامه داد: طرح واحد کلر آلکالی متعلق به پتروشیمی غدیر بالغ بر ۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند که قرار است در یک بازه ۲۴ ماهه به بهره‌برداری برسد و همه این موارد نشان می‌دهد که دولت انقلابی به فکر جوانان است.

🔹وزیر تعاون گفت: در آستانه سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، طرح‌های متنوعی در حوزه راه آهن، بهداشت و درمان، راه، آموزش و پرورش، جوانان، کشاورزی و صنعت به بهره‌برداری می‌رسند. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند عملیات اجرایی برخی از طرح‌ها به خوبی در حال انجام است.