انتصابی مبارک در پتروشیمی اروند
انتصابی مبارک در پتروشیمی اروند

طی حکمی از سوی محمدرضا کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند، «مریم‌حسین‌نژاد» به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل این شرکت منصوب شد

اقتصاد و بیمه – طی حکمی از سوی محمدرضا کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند، «مریم‌حسین‌نژاد» به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل این شرکت منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی، «حسین‌نژاد» که حدود دو دهه فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در کارنامه‌ی خود دارد، پیش‌از این به عنوان مدیریت فرهنگسراهای شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی‌ و کارشناس اداره فروش شرکت پتروشیمی اروند مشغول به خدمت بوده است.
«محمدرضا کریمی» مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند پیش از این نیز انتصابات خود را بر اساس دو اصل مهم شایسته‌سالاری و بومی‌گزینی انجام داده بود.
شرکت پتروشیمی اروند، بزرگترین زنجیره کلر و پی‌وی‌سی خاورمیانه از جمله مهمترین شرکت‌های منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی پتروشیمی است که در سال‌جاری موفق به شکستن رکورد تولید تا بیش از ظرفیت اسمی شده است.

از طرف تحریریه گروه رسانه ای اقتصاد بیمه این انتصاب فرخنده را که حاکی از لیاقت و شایستگی سرکار خانم حسین زاده و نگاه مدبرانه دکتر کریمی ،مدیرعامل جهادی مجموعه ،به مقوله ارتباط کارآمد و تعاملی شرکت پتروشیمی اروند با ذینفعان و اصحاب رسانه میباشد به این مجموعه افتخار آفرین پتروشیمی تبریک عرض می کنیم .