انتخاب ال‌جی به عنوان شریک سال ENERGY STAR در سال ۲۰۲۳
انتخاب ال‌جی به عنوان شریک سال ENERGY STAR در سال ۲۰۲۳

به رسمیت شناختن ال‌جی الکترونیکس توسط سازمان حفاظت از محیط زیست، به دلیل تلاش‌های مداوم در راستای پایداری زیست‌محیطی و ارائه محصولات با مصرف بهینه انرژی

اقتصاد و بیمه – به رسمیت شناختن ال‌جی الکترونیکس توسط سازمان حفاظت از محیط زیست، به دلیل تلاش‌های مداوم در راستای پایداری زیست‌محیطی و ارائه محصولات با مصرف بهینه انرژی

 

ال‌جی الکترونیکس توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده و وزارت انرژی ایالات متحده به عنوان شریک برتر سال ۲۰۲۳ ENERGY STAR معرفی شده‌است. این افتخار، تعهد مثال زدنی ال‌جی به حفظ محیط زیست و مقابله با تغییرات آب و هوایی از طریق پیشروی در محصولات و تبلیغات دارای تاییدیه ENERGY STAR را به رسمیت می‌شناسد. این دهمین بار از سال ۲۰۱۲ است که ال جی به عنوان شریک سال انتخاب می‌شود.

توماس یون، رئیس و مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس آمریکای شمالی، گفت: «ال‌جی ۱۰۰ درصد به مشارکت خود با ENERGY STAR و EPA(سازمان حفاظت از محیط زیست) متعهد است تا الهام‌بخش تغییر، بهبود کارایی و کمک به ایجاد یک آینده سازگار با محیط زیست باشد». پیرو مأموریت جهانی ESG ال‌جی(راهبری زیست‌محیطی، اجتماعی و شرکتی) برای «زندگی بهتر برای همه»، ما مفتخریم که به مصرف‌کنندگان محصولاتی برجسته که صرفه‌جویی در مصرف انرژی را با حفظ عملکرد بالا و طراحی متمایز همراه دارند، ارائه دهیم.

EPA همچنین از ال‌جی به دلیل مشارکت قوی خود در کمپین‌ها و تبلیغات مختلف ENERGY STAR، کمک به آموزش ده‌ها میلیون مصرف‌کننده در مورد سبک زندگی سبزتر با ال‌جی و ENERGY STAR، که باعث جذب بیش از ۳ میلیارد مصرف‌کننده شد، قدردانی کرد.

مایکل‌ اس.ریگان، مدیر سازمان حفاظت از محیط زیست، در حالی که از ال‌جی و دیگر برندگان جایزه ENERGY STAR برای همکاری با سازمان حفاظت محیط زیست تقدیر کرد، گفت: >>در حالی که تلاش‌های تاریخی برای رسیدگی به تغییرات آب‌وهوایی را تسریع می‌کنیم، مشارکت‌های دولتی و خصوصی برای تحقق این امر ضروری است. آینده با انرژی‌های پاک باعث صرفه جویی در هزینه مصرف کنندگان و مشاغل آمریکایی و ایجاد شغل می‌شود<<.

هر سال، برنامه ENERGY STAR از گروه منتخبی از کسب و کارها و سازمان‌هایی که سهم برجسته‌ای در اقتصاد انرژی پاک داشته‌اند، تقدیر می‌کند. برندگان جایزه ENERGY STAR صنایع خود را در تولید، فروش محصولات، خانه‌ها، ساختمان‌ها، خدمات و استراتژی‌های مصرف بهینه انرژی رهبری می‌کنند. این تلاش ها برای مبارزه با بحران آب و هوا، حفاظت از سلامت عمومی و ایجاد یک آینده با انرژی پاک برای همه ضروری است.