امضای موافقت‌نامه‌ی احداث برج فناوری فردای شریف
امضای موافقت‌نامه‌ی احداث برج فناوری فردای شریف

موافقت‌نامه‌ی احداث برج فناوری فردای شریف با مشارکت هلدینگ‌داده‌گسترعصرنوین (های‌وب) و دانشگاه صنعتی شریف امضا شد.   به گزارش اقصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی های‌وب مراسم امضای موافقت‌نامه‌ی احداث برج فناوری فردای شریف با حضور جناب آقای دکتر رسول جلیلی رئیس دانشگاه شریف، جناب آقای دکتر سورنا ستاری، جناب آقای دکتر دهبیدی […]

موافقت‌نامه‌ی احداث برج فناوری فردای شریف با مشارکت هلدینگ‌داده‌گسترعصرنوین (های‌وب) و دانشگاه صنعتی شریف امضا شد.

 

به گزارش اقصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی های‌وب مراسم امضای موافقت‌نامه‌ی احداث برج فناوری فردای شریف با حضور جناب آقای دکتر رسول جلیلی رئیس دانشگاه شریف، جناب آقای دکتر سورنا ستاری، جناب آقای دکتر دهبیدی پور، جناب آقای دکتر سید فرشاد فاطمی معاون اداری مالی دانشگاه شریف و جمعی از اساتید هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف، همچنین مهندس سید ایمان میری مدیرعامل هلدینگ‌داده‌گسترعصرنوین (های‌وب) و تعدادی از اعضای هیات مدیره به همراه مدیر اجرایی پارک فناوری فردا در دفتر ریاست دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم، دکتر جلیلی، رئیس دانشگاه شریف با اشاره به تجربه ارزشمند هلدینگ های‌وب در ارائه خدمات متنوع در حوزه فناوری و نوآوری گفت: دانشگاه شریف بهترین و بزرگترین ظرفیت را برای همکاری با صنعت نوآوری و فناوری در اختیار دارد به همین منظور پروژه احداث برج فناوری فردای شریف با هدف تجاری‌سازی با مشارکت هلدینگ های‌وب خواهد بود.

 

این مرکز به مساحت ۴۲,۰۰۰ مترمربع زیربنا با هدف ساخت امکانات ورزشی، تفریحی، تالار و سالن اجتماعات چند صد نفری و… فضایی برای تامین مالی، مشاوره کسب و کار، تامین فضای فیزیکی، مشاوره تهیه طرح کسب و کار، توانمندسازی تیمهای دانشجویی و…؛ با رویکرد ارائه خدمات سلف سرویس در حوزه نوآوری و فناوری خواهد بود.

در ادامه مهندس سید ایمان میری مدیرعامل هلدینگ‌داده‌گسترعصرنوین (های‌وب) هدف از مشارکت با دانشگاه شریف را اینگونه توصیف کرد: دانشگاه شریف، در کنار اثرگذاری بالا با هدف تلاش برای حرکت در مرز دانش می تواند با ارتباط موثر در حوزه فناوری و نوآوری کمک شایان توجهی به توسعه فضای تجاری سازی صنایع، پیشرفت کسب و کارها، استارت آپ‌ها و … داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: های‌وب با تامین و تقبل هزینه زیرساخت و منابع مالی ساخت مرکز مدیریت فناوری و تجاری‌سازی آورده ارزشمندتری را به ارمغان خواهد داشت:
– ایجاد اشتغال برای دانشجویان در استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای نوپا با هدف کسب درآمد همراه با تحصیل و ایجاد سابقه کار
– ایجاد فضای تجاری سازی و اشتغال‌زایی برای کسب و کارها، استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای نوپا
– جلوگیری از مهاجرت و حفظ دانشجویان و سرمایه های انسانی ارزشمند در کشور با ایجاد اشتغال از همان ابتدای تحصیل در دانشگاه
– جذب نیروی انسانی کارآمد و تخصصی توسط کسب و کارها از مرکز مدیریت فناوری و تجاری سازی