بزرگترین تولید کننده قیر خاورمیانه در سال 99 علیرغم وجود تنگناهایی از جمله نوسانات قیمت خوراک، کاهش قیمت نفت، پاندمی کرونا و ... توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و با ثبت رکورد افزایش 29 درصدی در فروش، رشد 80 درصد سود تلفیقی و رشد 16 درصدی در سود خالص را رقم بزند. در همین ابتدا باید تاکید کرد که افزایش فروش، سود تلفیقی و سود خالص در سال 1399 میسر نبود جز با مساعی مجدانه و تحول آفرین مدیر عامل جدید نفت پاسارگاد و تلاش کارکنان ستادی و صف این شرکت.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت نفت پاسارگاد(سهامی‌عام) مورخ ۲۴/۰۴/۱۴۰۰ در محل مجموعه فرهنگي ورزشي تلاش برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور ۲۲/۸۵ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار گردید، ریاست مجمع برعهده آقای عليرضا بني اسدي بود، که جنابان قاسم عابدزاده شوکي و رضا عبدل در مقام نظار اول و دوم و آقای حسين نيکخواه ابيانه  به عنوان دبیر مجمع انتخاب گردیدند.

درادامه با قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع مربوط به اهم فعالیتهای صورت پذیرفته در طی سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ و پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، مجمع نشینان با طنین صلوات خود ضمن  تصویب صورتهای مالی و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ و با تقسیم سود ۵۵۰/۱ ریال به ازای هر سهم به کار خود پایان دادند.

همچنین سازمان حسابرسي  به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و  سازمان حسابرسي به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب گردید.

((گزارش تکمیلی به زودی در وب سایت و نشریه))