افزایش بهره وری با انجام پروژه های کوتاه مدت در پتروشیمی شیمی بافت
افزایش بهره وری با انجام پروژه های کوتاه مدت در پتروشیمی شیمی بافت

سرپرست پتروشیمی شیمی بافت از معرفی و انجام چند پروژه کوتاه مدت در جهت افزایش بهره وری خبرداد

اقتصاد و بیمه – سرپرست پتروشیمی شیمی بافت از معرفی و انجام چند پروژه کوتاه مدت در جهت افزایش بهره وری خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، محمدعلی رستمی سرپرست این شرکت با اشاره به افزایش سود عملیاتی شرکت در شش ماه نخست سال، گفت: در سال جاری به همت پرسنل این شرکت سود مصوب سالانه شرکت در طی ۶ ماه نخست سال محقق گردیده و انتظارات سهامداران برآورده شد؛ با توجه به تجربه، مهارت و پتانسیل موجود در تیم مدیریتی و فنی شرکت، استفاده حداکثری از سود مازاد در دستورکار قرار گرفت.

رستمی تصریح کرد: در مدت زمان کمی چندین پروژه در بازه های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت جهت افزایش بهره وری، تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد تنوع در سبد محصولات تعریف و در حال انجام می باشد.

سرپرست پتروشیمی شیمی بافت بخشی از سود حاصل ناشی از اقدامات راهبردی انجام شده را درحوزه جلوگیری از ضایعات مواد اولیه و افزایش بهره وری بیان کرد و افزود: با تأمین برخی تجهیزات و اعمال تغییراتی در فرآیند تولید می توان میزان ضایعات را به حداقل رساند؛ که در حال حاضر لیست تجهیزات موردنیاز مطابق با لایسنس شرکت تهیه شده و در آینده ای نزدیک تهیه خواهد شد.

رستمی ادامه داد: به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت های داخل کشور، با شرکتهای فنی مهندسی توانمند داخلی مذاکرات اولیه انجام شده تا از توان این شرکت در جهت پیشبرد اهداف و رسیدن به نتایج مطلوب پروژه ها حداکثر بهره را ببریم.