ارزش تفاهم‌نامه‌های چهارمین رویداد تخصصی ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی ، نه هزار میلیارد تومان
ارزش تفاهم‌نامه‌های چهارمین رویداد تخصصی ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی ، نه هزار میلیارد تومان

مهرداد عظیمی، دبیر اجرایی نمايشگاه در مراسم افتتاحيه اين رويداد مهم گفت: بیش از ۱۸۰ شرکت دانش بنیان در ۳۰۰ پروژه با هلدینگ خلیج فارس همکاری می‌کنند

اقتصاد و بیمه – مهرداد عظیمی، دبیر اجرایی نمايشگاه در مراسم افتتاحيه اين رويداد مهم گفت: بیش از ۱۸۰ شرکت دانش بنیان در ۳۰۰ پروژه با هلدینگ خلیج فارس همکاری می‌کنند.

دهقانی فیروزآبادی،‌ معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی: هلدینگ خلیج فارس به سبب داشتن ویژگی‌های دولتی و خصوصی، می‌تواند در نوآوری شرکتی در کشور پیشرو باشد.

دكتر عـلي عسـكری مديرعامل شـركت صنـايع پتـروشيمی خليـج فـارس در مراسم افتتاحيه چهارمين نمايشگاه و همايش تخصصی حمايت از ساخت داخل و دانش بنيـان در صنعت پتروشيمی، پالايش و پتروپالايشی:
توجه به جايگاه و اهميت صنايع ارزش آفرين پايين دستي و تكميل زنجيره ارزش و شركت های دانش بنيان، از مهمترين ويژگی های چهارمين نمايشگاه و همايش تخصصی حمايت از ساخت داخل و دانش بنيـان در صنعت پتروشيمی، پالايش و پتروپالايشی است.

دكتر عـلي عسـكری مديرعامل شـركت صنـايع پتـروشيمی خليـج فـارس: اميدوارم بتوانيم در كنار توجه به شركت های دانش بنيان، بتوانيم به ايجاد اشتغال برای نخبگان كمك كنيم.

تداوم همكاری و تعامل سازنده معاونت علمی،فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با گروه خليج فارس، بزرگترين و ارزشمندترين هلدينگ بورسی و پتروشيميايی كشور
دقايقی پيش و در چهارمين نمايشگاه و همايش تخصصی حمايت از ساخت داخل و دانش بنيـان در صنعت پتروشيمی، پالايش و پتروپالايشی ، “قرارداد عارضه یابی و شناسایی نیازهای فناورانه شرکت های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس” به امضای دکتر علی عسکری مدیرعامل اين گروه و دکتر دهقانی فیروز آبادي معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور رسید.