ارتقای زیرساخت ها و بروزرسانی تجهیزات با دانش بومی را از دستاوردهای این مجموعه عنوان نمود
ارتقای زیرساخت ها و بروزرسانی تجهیزات با دانش بومی را از دستاوردهای این مجموعه عنوان نمود
عضو هیئت مدیره و معاون امور شرکت‌ها و مجامع گروه توسعه صنایع بهشهردر بازدیدی سرزده از شرکت پاکسان، ارتقای زیرساخت ها و بروزرسانی تجهیزات و خطوط تولیدی این مجموعه، با بهره گیری از ظرفیت ها و دانش بومی جوانان و نخبگان کشور را از دستاوردهای شرکت پاکسان و مجموعه توسعه صنایع بهشهر معرفی نمود.

اقتصاد و بیمه- دکتر فرهاد تقوامنش عضو هیئت مدیره و معاون امور شرکت‌ها و مجامع گروه توسعه صنایع بهشهر روز شنبه ۱۳ خردادماه سال جاری و در ایام تعطیلات این هفته با حضور سرزده در مجموعه پاکسان از بخش های فنی و تولیدی این شرکت بازدید به عمل آورد.

دکتر تقوامنش در حاشیه این بازدید ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد گفت: عدم وابستگی و خودکفایی در تأمین نیازهای جامعه اسلامی، آرمان حضرت امام خمینی (ره)، بود که به حول و قوه الهی، امروز و پس از گذشت چهل‌وپنج‌سال از نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد دست‌یابی به توفیقات و دستاوردهای بسیار در عرصه‌های علمی، صنعتی و اجتماعی هستیم.

عضو هیئت مدیره و معاون مجامع و امور شرکت های توسعه صنایع بهشهر ارتقای زیرساخت ها و بروزرسانی تجهیزات و خطوط تولیدی این مجموعه، با بهره گیری از ظرفیت ها و دانش بومی جوانان و نخبگان کشور را از دستاوردهای شرکت پاکسان و مجموعه توسعه صنایع بهشهر معرفی نمود و افزود: امروز در دنیا وقتی محصولی تولید می‌شود کسی به دنبال نام کشور تولیدکننده نیست بلکه مهمترین پرسش این است که محصول تولید شده باچه نوع ماشین‌آلات، مکانیزمپاکسان و استانداردی به بازار عرضه شده است.

دکتر تقوامنش استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌های مطرح کشور را در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «مهارتورم، رشد تولید» نامگذاری شده برای تحول‌آفرینی و نوآوری در صنعت را ضروری دانست و تاکید نمود: تعامل سازنده و برنامه مدون میان صنعت و دانشگاه حلقه مفقوده در صنایع و تولید است و دانش‌بنیان‌ها بهترین گزینه برقراری ارتباط درست میان صنعت و دانشگاه هستند.

در ادامه این بازدید شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان با تقدیر از حضور دکتر تقوامنش در شرکت پاکسان از حمایت های گروه توسعه ملی و شرکت توسعه صنایع بهشهر در پیشبرد امور و اهداف شرکت پاکسان تشکر و قدردانی نمود.