ارایه خدماتی معادل ۲۸۳ میلیارد ریال از سوی شركت نفت و گاز مسجدسلیمان در حوزه مسئولیت های اجتماعی
ارایه خدماتی معادل ۲۸۳ میلیارد ریال از سوی شركت نفت و گاز مسجدسلیمان در حوزه مسئولیت های اجتماعی

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با هدف افزایش خدمات ارایه شده توسط دولت محترم به شهروندان و افزایش سطح رضایت مندی عمومی از دولت در سال ۱۴۰۱ در قالب خدمات با معادل ریالی ۲۸۳ میلیارد ریال در حوزه مسئولیت های اجتماعی هزینه غیرمستقیم صرف نموده است . ارایه این خدمات در حالیست که این شرکت عوارض قانونی خویش بابت ارزش افزوده،آلایندگی، عملکرد،نوسازی و ماشین آلات را بصورت منظم و مدون به مبادی مربوطه پرداخت می نماید

اقتصاد و بیمه – شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با هدف افزایش خدمات ارایه شده توسط دولت محترم به شهروندان و افزایش سطح رضایت مندی عمومی از دولت در سال ۱۴۰۱ در قالب خدمات با معادل ریالی ۲۸۳ میلیارد ریال در حوزه مسئولیت های اجتماعی هزینه غیرمستقیم صرف نموده است . ارایه این خدمات در حالیست که این شرکت عوارض قانونی خویش بابت ارزش افزوده،آلایندگی، عملکرد،نوسازی و ماشین آلات را بصورت منظم و مدون به مبادی مربوطه پرداخت می نماید .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این خدمات در حوزه های مختلف بهسازی و مرمت جاده های روستایی – خرید و تأمین مواد غذایی،ملزومات و تجهیزات بهداشتی و بنایی – آموزش رشته های ورزشی و واگذاری سالن ها و اماکن ورزشی – مشارکت در تأمین درخواست های خودرویی – تهیه غذای گرم جهت پشتیبانی مراسمات،جلسات، همایش های رسمی و مسابقات ورزشی- برگزاری کارگاه های آموزشی – انجام خدمات فضای سبز – انجام خدمات برق – انجام خدمات تهویه و تبرید – انجام خدمات تعمیرات عمومی و ساختمانی بوده است .

مشارکت در برگزاری مراسم های ملی و مذهبی – همکاری در برگزاری اردوهای جهادی ،گردهمایی ها،یادواره ها – انجام خدمات ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی – تهیه بسته های غذایی رزمایش کمک های مومنانه – پشتیبانی از برگزاری موکب خدمت رسانی به زایرین مراسم اربعین حسینی (ع) در چذابه – برگزاری کلاس های طرح اوقات فراغت تابستانه – پذیرش کارآموزی دانشجویان – مشارکت در تأمین اقلام مورد نیاز اداره حفاظت محیط زیست از دیگر اقدامات و خدمات ارایه شده این شرکت در بازه زمانی یاد شده می باشد .

بیشترین فراوانی خدمات ارایه شده مربوط به تأمین درخواست های خودرویی و واگذاری امانی انواع خودروهای سبک،سنگین،راهسازی و آمبولانس می باشد که طی آن تأمین نیازهای خودرویی با ۴۹۴۳دستگاه روز و در قالب خدماتی با معادل ریالی ۹۷ میلیارد ریال بیشترین حجم از ارایه خدمات توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان را به خود اختصاص داده است.

واگذاری اماکن و سالن های ورزشی با معادل ریالی ۸۷ میلیارد ریال و بهسازی جاده های روستایی با صرف اعتباری افزون بر۳۰ میلیارد ریال در رتبه های بعدی نمودار مقایسه ای خدمات ارایه شده قرار دارند .

برپایه این گزارش، دوایر دولتی نظیر فرمانداری-بهداشت و درمان – حفاظت محیط زیست – منابع طبیعی – شهرداری – آموزش و پرورش – امور عشایر – بهزیستی – راهداری و حمل و نقل جاده ای – راه و شهرسازی – ورزش و جوانان –سازمان تبلیغات اسلامی – نیروهای انتظامی و امنیتی و سایر دوایر دولتی و همچنین انجمن های مردم نهاد شهرهای واقع در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جزو خدمت گیرندگان بوده اند .

از آنجاییکه برای ارایه این خدمات از امکانات و تجهیزات موجود شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان استفاده گردیده و برای ارایه این خدمات هیچ گونه هزینه ای از استفاده کنندگان دریافت نمی شود، باید توجه داشت که فرسودگی و مستهلک شدن سریع ناوگان خودرویی و سالن ها و اماکن ورزشی مقادیر خدمات ارایه شده به دلیل تحمیل هزینه نگهداری و تعمیر بسیار فراتر از مبالغ برآوردی عنوان شده می باشد .

لازم به توضیح است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت های تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که در گستره ای به وسعت ۲۲۰۰۰ کیلومتر مربع شامل ۱۳ شهرستان مأموریت تولید صیانتی از مخازن نفت و گاز واقع در این حوزه وسیع را بر عهده دارد .