اجرایی شدن افزایش سرمایه گروه دارویی برکت
اجرایی شدن افزایش سرمایه گروه دارویی برکت
افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار مجموعه‌های گروه دارویی برکت قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد بیمه و به نقل از روابط عمومی گروه دارویی برکت، با مصوبه هیأت مدیره محترم گروه دارویی برکت، فرآیند اجرایی شدن افزایش سرمایه در نماد برکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها آغاز و در سامانه کدال افشا گردید.

شرکت گروه دارویی برکت (سهامی عام) با بیش از ۲۰ شرکت تابعه در سال ۱۳۸۹ بر اساس تحلیل و آینده نگاری صنعت دارویی ایران و با هدف پاسخگویی به نیازهای جامعه، تحت عنوان «شرکت فناوری‌های نوین دارویی تدبیر» تاسیس گردید. این شرکت به عنوان یک مجموعه اقتصادی دانش‌محور ، رویکرد خویش را تمرکز بر فرآورده‌های سلامت انتخاب نموده است.

مبنای فعالیت شرکت ، حرکت در جهت تحقق چشم انداز ایران ۱۴۰۴ و هم‌راستایی با نقشه جامع علمی کشور در راستای مسئولیت اجتماعی و ارج گذاری به ارزشهای انسانی است.کمک به گسترش عدالت اجتماعی و افزایش امکان دسترسی محرومین به فرآورده های جدید سلامت از طریق تولید داروها با قیمت ارزانتر، از اهداف این مجموعه می باشد. جهت گیری کلان شرکت ، ورود به عرصه های نوین دارویی از جمله زیست فناوری(Biotechnology)، فناوری های دارورسانی(Drug delivery) از جمله نانوتکنولوژی، داروهای آهسته رهش و عرصه های جدید فناوری سلامت، توسعه صنعت سلولی-مولکولی از جمله سل تراپی ، ژن تراپی ، ایمنوتراپی و فناوری بافتی است.