آیین جشن روز پرستار در بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان برگزار شد
آیین جشن روز پرستار در بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان برگزار شد
به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار آیین جشنی با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان، کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای ، علیرضا آجدانی رییس بیمارستان شهید مطهری و جمعی از مسئولین و پرستاران این مرکز درمانی در سالن اجتماعات بیمارستان شهید مطهری برگزار شد.

منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت در این آیین جشن با تبریک روز پرستار و زنده نگه داشتن یاد مرحومه مهدی پور از تلاشگران عرصه سلامت بیمارستان شهید مطهری گفت: پرستاری، حرفه ای سراسر مسئولیت است که با زندگی مردم در سخت ترین شرایط ارتباط مستقیم دارد. بیماران با امید به بهبودی وارد بیمارستان می شوند و با تلاش شبانه روزی پرستاران به واقع ایثارگر، ایام را می گذرانند. وی افزود: در دو سال گذشته به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، پرستاران در کل کشور مقاومت و از خودگذشتگی داشتند و با نثار جان خودشان در جبهه سلامت از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند.

علیرضا آجدانی رییس بیمارستان شهید مطهری نیز با تبریک روز پرستار گفت: کادر پرستاری این مرکز پزشکی در سطح استان زبانزد است و همواره در جبهه صنعت و سلامت با افتخار خدمتگزار مراجعین می باشد.

وی تصریح کرد: بیمارستان شهید مطهری در دوره همه گیری ویروس کرونا به همت تلاشگران بخش های مختلف و به ویژه از خود گذشتگی پرستاران عزیز با موفقیت از این شرایط حساس عبور کرد که در اینجا شایسته می دانم از حمایت های مدیرعامل شرکت، اعضا هیات مدیره و همکارانم در بخش های مختلف بیمارستان شهید مطهری تشکر و قدردانی نمایم.

شایان ذکر است این آیین جشن با برنامه های فرهنگی و هنری و تجلیل از جمعی از پرستاران به نمایندگی از کادر پرستاری بیمارستان شهید مطهری همراه بود.