آغاز پروژه بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل پس از ۲۲ سال در سیمان سپاهان
آغاز پروژه بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل پس از ۲۲ سال در سیمان سپاهان

آخرین طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت به حدود ۲۲ سال پیش باز می گردد و از آن زمان تاکنون این طرح به روز رسانی نگردیده بود. امروز خوشحالیم که بعد از حدود یک ربع قرن بروزرسانی این طرح را در جهت ارتقاء سطح رفاه و ایجاد عدالت پرداختی کارکنان آغاز می‌کنیم .

اقتصاد و بیمه، مهندس معینیان مدیرعامل شرکت سیمان سپاهان در مراسم آغاز پروژه و رونمایی از طرح طبقه بندی مشاغل که با حضور معاونین، مدیران شرکت و مشاور طرح برگزار شد گفت: آخرین طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت به حدود ۲۲ سال پیش باز می گردد و از آن زمان تاکنون این طرح به روز رسانی نگردیده بود. امروز خوشحالیم که بعد از حدود یک ربع قرن بروزرسانی این طرح را در جهت ارتقاء سطح رفاه و ایجاد عدالت پرداختی کارکنان آغاز می‌کنیم .

 

به گزارش روابط عمومی سیمان سپاهان ،سید امیر اطهری معاون منابع انسانی شرکت سیمان سپاهان نیز گفت: در راستای دستور و اهتمام مدیرعامل شرکت سیمان سپاهان و برنامه های تحولی هلدینگ سیمان غدیر، با انعقاد قرارداد با شرکت طرح و پژوهش، بروز رسانی طرح طبقه بندی مشاغل کلید خورد تا در راستای برقراری عدالت و برخورداری از حقوق و مزایای واقعی و استحقاقی کارکنان گامی ارزشمند برداشته شود .

اطهری افزود: مقرر گردیده است که مابه التفاوت پرداختی شش ماهه دوم سال ،۱۴۰۱ در روزهای آتی به حساب کارکنان واریز گردد.

محمد حسین شیخها مدیر مرکز طرح پژوهش و مجری طرح طبقه بندی مشاغل سیمان سپاهان نیز اینگونه توضیح داد: به دلیل سابقه بالای این مرکز در صنعت سیمان و تجربیات متعدد در تهیه طرح های طبقه بندی در صنایع مرتبط، در قراردادی که با سیمان سپاهان منعقد گردیده بنا شد تا با توجه به مقتضیات روز و کشف میانگین نرخ حقوق صنعت و نرخ حقوق صنایع سیمانی تهیه شود. خوشبختانه با تاکیدات مدیرعامل سیمان سپاهان، همه سعی ما بر این بوده که در تهیه این طرح، حقوق کارکنان این شرکت با تعادل نسبی در صنعت سیمان درکشور باشد.