آغاز همکاری مشترک سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین
آغاز همکاری مشترک سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین
در جهت انجام همکاری‌های مشترک در حوزه دارو جلسه هم‌افزایی مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین برگزار شد.

اقتصادوبیمه؛

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهشهایعلمی وصنعتی‌ایران،

جلسه هم‌افزایی مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تیپیکو) با هدف انجام همکاری‌های مشترک در حوزه دارو با حضور دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان و دکتر منصور نکویی‌نیا مدیرعامل شرکت تیپیکو و جمعی از مدیران دو مجموعه در محل سازمان برگزار شد.

در این جلسه دکتر زمانیان ضمن معرفی سازمان و توانمندی‌ها و طرح‌های انجام شده در حوزه تامین دارو و تجهیزات پزشکی توسط اعضا هیات علمی سازمان بر آمادگی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برای انجام تحقیقات مشترک و هم‌چنین رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی شرکت تیپیکو تاکید کرد.

دکتر نکویی نیا نیز ضمن قدردانی از تشکیل و میزبانی این جلسه توسط سازمان این جلسه را فرصت مغتنمی برای کارهای تحقیقاتی مشترک دانست و گفت: سابقه و خوشنامی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در زمینه‌های تحقیقاتی و پژوهشی ما را برای انجام کارهای مشترک مصمم کرده است.

قابل ذکر است در ادامه، جلسه به صورت تخصصی با حضور کارشناسان برگزار و بر توسعه و تجاری سازی مواد موثره دارویی، اجرای پالایشگاه گیاهان دارویی،

توسعه طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی و هم‌چنین جذب دانشجویان دکتری و پسادکتری توافق و مقرر شد در جلسات تخصصی دیگری مورد بررسی و اجرایی گردد.