آغاز ثبت‌نام بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه
آغاز ثبت‌نام بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه
ثبت‌نام بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با عنوان «نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی، با محوریت تحول دیجیتال» از امروز 1 آذر 1400 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با عنوان «نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی، با محوریت تحول دیجیتال» در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه می‌توانند از امروز ۱ آذرماه ۱۴۰۰  با مراجعه به وب‌سایت همایش به نشانی https://seminar.irc.ac.ir و درج مشخصات خود در فرم مربوطه، جهت ثبت‌نام و حضور مجازی در این رویداد اقدام نمایند.

ثبت‌نام و حضور مجازی در تمامی برنامه‌های همایش رایگان و برای عموم آزاد است و دریافت  گواهی حضور در همایش، صرفا برای افرادی که از طریق سایت همایش ثبت‌نام کرده‌ و در برنامه‌ها حضور داشته‌اند، امکان پذیر خواهد.

❇ گفتنی است، مراسم افتتاحیه همایش و نکوداشت روز ملی بیمه به همراه ارائه پنل‌های علمی تخصصی و برپایی نمایشگاه جانبی، در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه سال جاری در محل دانشگاه الزهرا(س) برگزار و به صورت مستقیم از طریق  وب‌سایت همایش بیمه و توسعه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.