آغاز اولین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ذوب آهن اصفهان
آغاز اولین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ذوب آهن اصفهان

اولین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)و شرکت های تابعه ۱۳ اسفندماه در باشگاه فجر و قدس ذوب آهن اصفهان آغاز شد

اقتصاد و بیمه – اولین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)و شرکت های تابعه ۱۳ اسفندماه در باشگاه فجر و قدس ذوب آهن اصفهان آغاز شد .

 

حسام باقری دبیر برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات در دو روز، با حضور ۱۲۰ شرکت کننده زن و مرد و در ۶ بخش حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل، تحقیق، ترتیل و مفاهیم برگزار خواهد شد که نفرات اول و دوم این بخش ها به غیر از مفاهیم ۲۲ تا ۲۵ اسفندماه دربیست چهارمین دوره مسابقات تامین اجتماعی شرکت خواهند کرد. وی افزود : این مسابقات برای اولین بار در هلدینگ شستا برگزار خواهد شد و امید است که باعث پیوند هر چه بیشتر خانواده ها با قرآن شود .

وی با اشاره به سطح این دوره از مسابقات گفت : داوران این مسابقات ۱۰ نفر از اساتید قرآن سازمان اوقاف اصفهان هستند که سطح مسابقات را بسیار بالاتر برده است .

حسین حسینی از کارخانه سیمان شاهرود و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات محفلی برای انس بیشتر با قرآن است و می تواند پیوند با قرآن را در فرهنگ خانواده ها محکم تر کند و کسانی که با قرآن دوستی کنند تاثیر بسیار خوبی در زندگی خود خواهند دید.

وی افزود: برگزاری مسابقه قرآنی، یک ارزش است و ذوب آهن اصفهان با برگزاری این مسابقات نشان داد که به دین و قرآن اهمیت ویژه ای می دهد.

راضیه شرافت از شرکت کنندگان ذوب آهنی در این مسابقات، گفت: شرکت در مسابقات قرآنی باعث انس و الفت بیشتر می شود و این مسابقات تاثیرات بسیاری در شکوفایی استعداد نسل جوان و باعث ایجاد امید، نشاط و معنویت در دل خانواده ها دارد.