پنج شنبه, ۱۶ آذر , ۱۴۰۲ | 25 جماد أول 1445 Thursday, 7 December , 2023
گروه : بیمه
پ
مدیرعامل بیمه رازی

همواره حامی نمایندگان هستم

دکتر علی جباری مدیر عامل بیمه رازی با اشاره به چرخش های استراتژیک صورت پذیرفته در شرکت بیمه رازی گفت : سیاست بیمه رازی حمایت از نمایندگان است و نماینده محوری در بیمه رازی از شعار به عمل تبدیل شده است.

گفتنی است شرکت بیمه رازی در دوره مدیریت کنونی و پس از ابلاغ چرخش استراتژیک در راستای نماینده محوری، به منظور حمایت و پشتیبانی حداکثری از نمایندگان اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ؛ پرداخت سود مشارکت در منافع به شبکه فروش برای اولین بار در تاریخ فعالیت شرکت را می توان از مهمترین اقدامات در این حوزه دانست،‌ به طوری که شبکه فروش را عمیقا نسبت به فعالیت خود دلگرم کرد.
افزایش صندوق نمایندگان در دو بعد مهلت تسویه و مبلغ صندوق نیز در همین راستا بود،‌ به طوری که اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال با مهلت متوسط یک ماهه به این شبکه تزریق شده است.
تصویب بودجه وام‌های مشارکت در تبلیغات، وام خرید دفتر، مشارکت در طرح های بازاریابی و سایر طرح ها با عناوینی متنوع و تشکیل پرونده و پرداخت مستمر، از دیگر اقدامات حمایتی بیمه رازی از شبکه فروش بوده است.
در حوزه آموزش شبکه فروش نیز اقدامات گسترده ای انجام شده است، به طوری که بودجه آموزش و توسعه کیفی فروش و اجرای مدل مربوطه با همکاری مرکز علمی کاربردی توسعه مدیریت کسب و کار سبا مصوب شد.
همچنین تصویب، ابلاغ و اجرای آیین نامه حدود اختیارات و واگذاری بیش از ۹۰ درصد اختیارات ستاد به شعب و متعاقباً نمایندگان در جهت تسهیل فرآیند صدور از مهمترین تحولات در این حوزه بوده است،‌ به طوری که به اذعان اعضای شبکه فروش، تغییری بنیادین در فروش بیمه نامه را به نمایش گذاشته است.
از دیگر تحولات رخ داده در حوزه شبکه فروش می توان به ارائه طرح جامع درمان تکمیلی ویژه و ممتاز به نمایندگان در جهت صیانت از سلامت همکاران و رفع دغدغه‌های درمانی نمایندگان، خانواده و همکاران ایشان اشاره کرد.
پرداخت مبالغ جوایز مربوط به چالش های مهر که معوق شده بود و نیز افزایش مهلت تسویه صندوق نمایندگان به جهت حمایت و صیانت از کسب و کار شبکه فروش در دوره کرونا نیز در همین مقوله می گنجد.
شرکت بیمه رازی همچنین به منظور رسیدگی به مشکلات و مسائل شبکه فروش در سطح مدیران و معاونین شرکت و رفع موانع و ارائه بازخورد به نمایندگان، کارگروهی را تشکیل داده است.
حضور فعالانه نمایندگان در تصمیم‌گیری‌های کلان شرکت با مشارکت در جلسات شورای مدیران و جلسات مستمر با مدیریت عامل و نیز ابلاغ بودجه و اهداف فروش به نمایندگان در راستای سازماندهی و برنامه‌ریزی مناسب جهت تحقق اهداف و توسعه کیفی شبکه فروش را نیز می توان از جمله آثار چرخش استراتژیک بیمه رازی با هدف نماینده محوری دانست.
برگزاری ۱۵ جلسه سه شنبه پاسخگویی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه رازی در پاسخگویی منظم و آنلاین به نمایندگان ، برگزاری یک ماهه جشن ضیافت نور و قرعه کشی سکه طلا میان نمایندگان و همچنین برنامه “یک شنبه ها با نمایندها” در دیدار حضوری مدیر روابط عمومی شرکت با نمایندگان از جمله برنامه های شرکت بیمه رازی برای نمایندگان این شرکت در شش ماهه اخیر است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

گزارش تصویری از نمایشگاه اختصاصی بیمه کوثر 15 آذر 1402

گزارش تصویری از نمایشگاه اختصاصی بیمه کوثر

اقتصاد و بیمه- گزارش تصویری    

انتصاب معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه میهن 11 آذر 1402

انتصاب معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه میهن

با حکم مدیرعامل بیمه میهن، حمید معینی به عنوان معاون بخش توسعه بازار و شبکه فروش بیمه میهن منصوب شد. دکتر حمید معینی پیش از این ریاست دانشگاه علمی کاربردی بیمه ایران، عضویت شورای فنی و مطالعات بازار بیمه ایران، معاونت مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ایران، مدیرکل بازاریابی و مطالعات بازار بیمه ایران و تالیف […]

بیمه میهن و انجمن پیمانکاران عمرانی قزوین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند 10 آذر 1402

بیمه میهن و انجمن پیمانکاران عمرانی قزوین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

اقتصاد  بیمه- در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان قزوین ضمن بازدید اعضای ه‍یئت مدیره نظام مهندسی استان قزوین از غرفه بیمه میهن، تفاهم‌نامه همکاری با موضوع تمرکز کلیه امور بیمه‌ای بین انجمن پیمانکاران عمرانی استان قزوین و شرکت بیمه میهن منعقد شد. به گزارش اقتصاد و بیمه ، به نقل از روابط عمومی بیمه میهن […]

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.