باسلام جناب آقای مهندس هوشیاری و همکاران ارجمند هلدینگ سیمان فارس و خوزستان به عنوان یکی از افتخارات ملی در حوزه صنایع و صنایع معدنی با سابقه بیش از هفت دهه فعالیت تخصصی در صنعت سیمان موفق شد سال مالی منتهی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ را با افتخاراتی بدون سابقه به پایان برساند و گام بلند […]

باسلام
جناب آقای مهندس هوشیاری و همکاران ارجمند

هلدینگ سیمان فارس و خوزستان به عنوان یکی از افتخارات ملی در حوزه صنایع و صنایع معدنی با سابقه بیش از هفت دهه فعالیت تخصصی در صنعت سیمان موفق شد سال مالی منتهی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ را با افتخاراتی بدون سابقه به پایان برساند و گام بلند دیگری در راستای اعتلای صنعت سیمان بردارد.

سالی که گذشت به دلیل تشدید تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کویید ۱۹ از سخت‌ترین سال‌های کشور طی دهه‌های گذشته بود و دستاوردهای این هلدینگ عظیم با عنایت به تمام این معضلات بدون شک برگ زرینی در کارنامه درخشان هلدینگ سیمان فارس و خوزستان به شمار می‌رود.

هلدینگ سیمان فارس و خوزستان با همت والای تمام مديران و كارگران خدوم شركتهاي مجموعه ، توانست درسال اخیر افزایش دو برابری سود را در شرایطی رقم بزند که قیمت سیمان در دوره یادشده تنها ٢٠ درصد در مرداد ماه سال ٩٩ افزایش یافت.

این هلدینگ معظم همچنین در كمتر از یك ماه پس از پایان سال مالی همراه با اخذ گزارش مقبول از سازمان حسابرسی در شرایطی به برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه خود مي پردازد که دارای ٢٣ شركت مشمول تلفیق است.

شرکت سیمان فارس و خوزستان در سال مالي منتهی به ٣١ اردیبهشت ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۲۱۹۸ ریال سود محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۸ درصد افزایش داشته است.

از این رو مجددا برخورد واجب می‌دانم از زحمات کلیه همکاران ارجمند هلدینگ سیمان فارس و خوزستان و شركتهاي تحت پوشش ،مراتب تشکر را به جا آورده و بابت دستاوردهای بی‌سابقه این هلدینگ از شما عزیزان قدردانی کنم. یقین داشته باشید تلاش‌های شما نزد خداوند بزرگ و مردم ایران محفوظ و ماندگار خواهد بود.