یکشنبه, ۳ بهمن , ۱۴۰۰ Sunday, 23 January , 2022
پ
مدیر توسعه کسب و کار دیجیتال شرکت بیمه رازی از راه اندازی وب سرویس ثالث بیمه رازی برای نخستین بار در کل صنعت بیمه خبر داد.

راه اندازی وب سرویس صدور بیمه نامه شخص ثالث در آینده نزدیک

راه اندازی وب سرویس صدور بیمه نامه شخص ثالث در آینده نزدیک
راه اندازی وب سرویس صدور بیمه نامه شخص ثالث در آینده نزدیک

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، حمیدرضا پروازی در شانزدهیمن جلسه سه شنبه های پاسخگویی که به صورت زنده و با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر از طریق صفحه اینستاگرام بیمه رازی پخش ‌شد با بیان اینکه چنین خدمتی همواره مورد تقاضای شبکه فروش صنعت بیمه بوده است،‌ اظهار کرد: شرکت […]

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، حمیدرضا پروازی در شانزدهیمن جلسه سه شنبه های پاسخگویی که به صورت زنده و با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر از طریق صفحه اینستاگرام بیمه رازی پخش ‌شد با بیان اینکه چنین خدمتی همواره مورد تقاضای شبکه فروش صنعت بیمه بوده است،‌ اظهار کرد: شرکت بیمه رازی در این مسیر پیش قدم شده و به زودی تحولی اساسی در صنعت ایجاد خواهد شد.
او با اشاره به اینکه بر اساس سامانه جدید وب سرویس، افراد می توانند بیمه نامه خود را به صورت کاملا انتخابی بر روی کد نماینده ترجیحی صادر کنند، اظهار کرد: این کار نه تنها سرعت و دقت صدور بیمه نامه را افزایش می دهد، بلکه پرتفوی نماینده را نیز افزایش خواهد داد.
وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره آخرین نسخه اکوسیستم همراز،‌ گفت: با ارتقای زیرساخت های همراز و استفاده از PWA، به زودی همه قطعی ها و خطاها در این سامانه برطرف و استفاده از آن در همه سیستم عامل های تلفن همراه به سادگی ممکن خواهد شد.
مدیر توسعه کسب و کار دیجیتال شرکت بیمه رازی توسعه همکاری با نمایندگان همراستا با توسعه خدمات دیجیتال شرکت را یادآور شد و با بیان اینکه تا کنون ابزارهای متعددی از جمله امکان تولید لینک بازاریابی، مشاهده کارمزدها و غیره در اختیارشبکه فروش قرار گرفته است، گفت: علاوه بر امکان نرخ دهی هوشمند رشته آتش سوزی، نرخ دهی هوشمند رشته مسئولیت ایجاد خواهد شد.
پروازی همچنین از تلاش برای راه اندازی امکان فروش بیمه نامه های ثالث و بدنه بر روی سامانه همراز خبر داد و گفت: ایجاد چنین امکانی گرچه بسیار سخت است، اما برای شبکه فروش و شرکت بسیار اهمیت دارد و امیدواریم در آینده نه چندان دور محقق شود.
او در پاسخ به دغدغه های شبکه فروش مبنی بر این که ممکن است ایجاد اکوسیستم دیجیتال، فعالیت های آنها را بی اثر کند،‌ تاکید کرد که بیمه رازی، موبایل اپلیکیشن و وب سایت را دستیار دیجیتال نماینده می داند و افزود: قصد ما از توسعه ابزارهای دیجیتال، توانمندتر کردن شبکه فروش و در نهایت توسعه شرکت است.
به گفته پروازی، تبدیل خدمات شرکت بیمه رازی به شرکت ارائه دهنده خدمات دیجیتال با محوریت نمایندگان مهمترین دستور کار سال آینده خواهد بود.
مدیر توسعه کسب و کار دیجیتال شرکت بیمه رازی همچنین درباره آخرین وضعیت همکاری این شرکت با استارت آپ ها گفت: پس از اقدامات بیمه مرکزی در این زمینه، همکاری شرکت بیمه رازی با استارت آپ های فاقد مجوز تا دو ماه قطع شد و اما اکنون همکاری ما تنها با استارت آپ های دارای مجوز ادامه دارد.
وی همچنین با اشاره به اینکه بیمه رازی در پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال جایگاه نخست را در صنعت بیمه کشور کسب کرده است،‌ گفت: بیمه رازی موفق شد تندیس برنزین سطح دو زبدگی دیجیتال و همچنین تقدیرنامه اهتمام به نوآوری دیجیتال را برای محصول هم‌بیمه‌گران در بستر بلاکچین از آن خود کند.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی به وی اهدا شد.
گفتنی است «سه شنبه های پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیر عامل ، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسيان  (سهامی‌عام)

مورخ 29/10/1400 در محل مجموعه فرهنگي ورزشي تلاش برگزار گردید. مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسيان (سهامی‌عام)

موفقیت‌ های سغدیر ادامه دارد

عملکرد هلدینگ غدیر در 2021 موفقیت‌ های سغدیر ادامه دارد

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام  شرکت سرمایه گذاری معیار صنعت پارس ( سهامی عام )

به شماره ثبت 271598 و شناسه ملی 1010304446 برای سال مالی منتهی به 31/06/1400 مورخ 19/10/1400 جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری معیار صنعت پارس ( سهامی عام )

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسيان  (سهامی‌عام) ۲۹ دی ۱۴۰۰
مورخ 29/10/1400 در محل مجموعه فرهنگي ورزشي تلاش برگزار گردید.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسيان (سهامی‌عام)

این مجمع که با حضور اکثریت سهامداران حقیقی و حقوقی ، اعضاء هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی در حال برگزاری می باشد.

موفقیت‌ های سغدیر ادامه دارد ۲۸ دی ۱۴۰۰
عملکرد هلدینگ غدیر در 2021

موفقیت‌ های سغدیر ادامه دارد

مدیر عامل هلدینگ سیمان غدیر با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت در تاریخ 26 دی‌ ماه، عملکرد این شرکت در سال مالی منتهی به شهریور 1400 را بی‌ نظیر خواند و راندمان 90 درصدی تولید در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها خبر داد.

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام  شرکت سرمایه گذاری معیار صنعت پارس ( سهامی عام ) ۲۵ دی ۱۴۰۰
به شماره ثبت 271598 و شناسه ملی 1010304446 برای سال مالی منتهی به 31/06/1400 مورخ 19/10/1400

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری معیار صنعت پارس ( سهامی عام )

تشکیل جلسه : جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری معیار صنعت پارس ( سهامی عام )، مطابق با آگهی دعوت منتشره در روزنامه ابرار شماره 9355 مورخ 07/10/1400 ، راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه 19/10/1400 با حضور 58.48 درصد از سهامداران و اعضای هیات مدیره، نماینده محترم شرکت فرابورس ایران و نماینده محترم موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت رهیافت و همکاران (حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت) ، محل مندرج درآگهی دعوت واقع در هتل سیمرغ به نشانی خیابان ولی عصر پایین تر از پارک ساعی نبش کوجه دلبسته ، تشکیل گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.