مدیر عامل شرکت بیمه سامان با بیان این که عمده فروش شرکت های بیمه از طریق نمایندگان و کارگزاران انجام می شود، گفت: خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گزاران در راستای اهداف سازمان و از ماموریت های اصلی شبکه فروش است.     به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه ، “احمدرضا ضرابیه” در دیدار روسای شعب سراسر کشور با تاکید بر لزوم افزایش […]

خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گزاران از ماموریت های اصلی شبکه فروش است

مدیر عامل شرکت بیمه سامان با بیان این که عمده فروش شرکت های بیمه از طریق نمایندگان و کارگزاران انجام می شود، گفت: خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گزاران در راستای اهداف سازمان و از ماموریت های اصلی شبکه فروش است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و بیمه ، “احمدرضا ضرابیه” در دیدار روسای شعب سراسر کشور با تاکید بر لزوم افزایش سهم خرده فروشی به ویژه در رشته های عمر، موبایل، درمان خانواده و آتش سوزی، افزود: بخشنامه های استراتژیک سازمانی، نقشه راه همه ارکان سازمان به ویژه شبکه فروش است.

عبدالرسول عطایی معاون اجرایی شرکت بیمه سامان نیز در این دیدار ضمن تشریح اهداف و برنامه سال ۱۴۰۳ در شرکت، گفت: افزایش فروش و بهبود خدمات رسانی به مشتریان از مسیر ارائه خدمات دیجیتال و توسعه حضور در بازارهای بین المللی می گذرد. در ادامه این نشست که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه سامان برگزار شد ، مشکلات و مسایل مربوط به شعب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.