ارمغان؛ محصول تازه بیمه باران وارد بازار شد+جزئیات
ارمغان؛ محصول تازه بیمه باران وارد بازار شد+جزئیات
ارمغان باران، مدل سفارشی‌سازی شده‌ای از بیمه‌نامه‌های ترنم باران بدون برگشت حق‌ بیمه است که با بسته‌بندی، کاربرد و بازار هدف خاص و با ماهیت سرمایه‌گذاری ارائه شده است.

به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از مدیریت روابط عمومی بیمه باران، در آستانه عید باستانی نوروز، بیمه باران به رسم نوآوری و ابتکار عمل از تازه‌ترین محصول خود به نام «ارمغان باران» رونمایی کرد تا همراهی خود را با فرهنگ کهن  هدیه دادن در ایران‌زمین نشان دهد.

بیمه ارمغان باران که نوعی بیمه زندگی است، با دربرگرفتن ویژگی‌های متمایز بیمه‌ ترنم و با بسته‌بندی منحصربه‌فرد تلاش می‌کند جامعه هدف جدیدی را در صنعت بیمه مد نظر قرار دهد. ضمن اینکه یکی از مهم‌ترین کاربردهای ارمغان باران این است که سازمان‌ها و ادارات آن را جایگزین هدایایی کنند که چندان کاربردی نیستند و شاید تنها برای بخش کوچکی جذابیت داشته باشد؛ سازمان‌ها با اهدای ارمغان باران هم گام بزرگی در جهت توسعه فرهنگ آتیه‌اندوزی برمی‌دارند و  هم هدیه هدفمندی را به رسم یادبود تقدیم مخاطبان خود می‌کنند. به همین دلیل است که در نخستین فاز، تنها سفارش گروهی آن فعال شده است.

ارمغان باران، مدل سفارشی‌سازی شده‌ای از بیمه‌نامه‌های ترنم باران بدون برگشت حق‌ بیمه است که با بسته‌بندی، کاربرد و بازار هدف خاص و با ماهیت سرمایه‌گذاری ارائه شده است.

این بیمه‌نامه که به منظور هدیه‌دادن طراحی شده، با هدف توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و آتیه‌اندوزی به بازار عرضه شده است و در نخستین مرحله شامل مبالغ حق بیمه ۵۰ هزار تومان، ۱۰۰ هزار تومان، ۲۰۰ هزار تومان و ۵۰۰ هزار تومان با روش پرداختی سه ماه یکبار می‌شود. مدت زمان این بیمه‌نامه ۵ ساله است و سبد سرمایه‌گذاری آن با سود تضمینی ۱۰ درصد و سود مشارکت بدون محدودیت است که با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۹۷ درصد از حق بیمه، تلاش کرده در شرایط کنونی پاسخ درخور صنعت بیمه به نیاز سرمایه‌گذاری اعضای جامعه باشد.
به محض فعال‌سازی ارمغان توسط بیمه‌گذار، درخواست صدور آن در سامانه ثبت می‌شود و امکان تعریف مجزا یا یکسان بیمه‌گذار، بیمه‌شده و ذی‌نفع حیات بیمه‌نامه برای آن در نظر گرفته شده است.