به گزارش اقتصاد و بیمه به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی ؛ کمیته کووید ۱۹ شرکت بیمه دی طی مصوبه ای موارد زیر را مقرر و به واحدهای ذیربط ابلاغ کرد:
۱- در راستای حمایت از شبکه فروش و مشتریان، مهلت سررسید بدهی اقساط بیمه نامه ها به مدت حداقل ۳۱ روز تا زمان صدور ابلاغیه مجدد افزایش یابد.
۲- به منظور حمایت از معیشت و کسب و کار نمایندگان به میزان ۲ برابر میانگین کارمزد ماهانه دریافتی نمایندگان در سال گذشته با نظر مدیر امور نمایندگان و کارگزاران در قالب علی الحساب کارمزد اختصاص داده شد.
۳- کمیته همچنان بر صدور آنلاین بیمه نامه ها و پرداخت الکترونیکی خسارت ها که از ابتدای شروع بحران اجرایی شده است، تأکید نمود.
مدیران بیمه دی پیشتاز در یاری و پشتیبانی
ارائه تسهیلات به نمایندگان و مشتریان شرکت بیمه دی ویژه بحران کرونا
بر اساس مصوبات کمیته بحران شرکت بیمه دی، راهکارهایی به منظور حمایت از شبکه فروش و مشتریان شرکت، تصویب و جهت اجرا ابلاغ شده است.
لینک کوتاه :
https://www.eghtesadobimeh.ir/?p=1331
برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
فارس یک رکورد دیگر در بازار سرمایه را شکست
برای اولین بار در تاریخ بازار سرمایه ایران، ارزش بازار یک شرکت از مرز ۶۰۰ هزار میلیارد تومان گذشت
دیدار صمیمانه نوروزی مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس
دیدار نوروزی دکتر علی عسکری مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز برگزار شد
پخش گفتگوی نوروزی رئيس جمعيت هلال احمر از شبكه خبر
گفتگوی نوروزی رئيس جمعيت هلال احمر امشب پس از خبر ساعت ۱۸ از شبکه سراسری پخش خواهد شد
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.